Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdybyste uvážlivě počkal, tak byste se dozvěděl, že vůbec nebylo důvodem, že jsou Ukrajinky, a dokonce je pravděpodobně nezbil etnický Čech. Příběh je mnohem košatější, jak se můžete přesvědčit na iDnes Premium

1 3
možnosti
Foto

I16v29o 43C46i27l65i33c88h

27. 8. 2023 8:03

To ovšem tvrdí jen jeho rodina, která u toho ani nebyla.

2 0
možnosti
PV

Ach jo. Není nad zfanatizovaného zamindrákovaného eurobolševika hluboce nenávidícího tuto zemi a tuto kulturu, který sice o dotčených kauzách absolutně nic neví, neví kdo byl pachatelem, jaký byl jeho motiv, neví jestli ukrajince s proraženou lebkou nezabil v rámci vyřizování účtů někdo z ukrajinské mafie... Neví prostě absolutně nic. Ale pozor: má jasno. Byli to ti hnusní vlastenci, ti hnusní xenofobové, kterým se nelíbí politická, morální i ekonomická destrukce země, v níž žijí, kteří požadují, aby se vláda této republiky taky občas starala o české občany a české zájmy a kteří požadují, aby byla zachována suverenita České republiky (jak ostatně máme v Ústavě).

PS:... a ještě připojím ještě dvě ikonky, ať vám dokonale zkazím dnešní den:

4 3
možnosti
DV

D56a33v35i82d 77V90l79k

25. 8. 2023 9:29

Mně jste ho nezkazil a mimochodem vy nejste žádní vlastenci, jste jen nenávistná sebranka, která si léčí vlastní mindráky na úkor imigrantů. A jinak mě ty Vaše kecy nechávají naprosto chladným nestojíte mi za to.

7 3
možnosti
ZZ

Kdyby se chtělo, tak Rakušan by jména viníků už dávno zveřejnil.

Ono se ale nějak nechce, takže můžeme za tím hledat cokoliv.

Určitě viníkem nebude český rasita, nebo okamurovský přívrženec - to bychom byli už týden krmeni kádrovým profilem viníků a veškerými jejich kontakty.

3 3
možnosti
JM

J20o72s13e27f 90M94i35l72e84r

24. 8. 2023 14:54

Stydím se za takové osoby, exemplárně potrestat ! A žádné podmíněné tresty !

6 0
možnosti
ZZ

Deziderovi přece za takovýto čin nemůžete napařit trest natvrdo. Víte kolikátý by to už byl ?

0 1
možnosti
DJ

Co by se asi stalo, pokud by řekla, že je Ruska. Stejně to málokdo pozná, většina jich mluví rusky. Také by ji zbil a jaká by asi byla odezva v mediích?

5 1
možnosti
Foto

To by mne také moc zajímalo, zvláště, když politikové našich vládních stran, mainstreamová média a protekční blogeři IDnes na občany Ruska uplatňují kolektivní vinu.

3 10
možnosti
VB

Máte pravdu a nechce se mi ani číst diskuse.

1 0
možnosti
Foto

Jen maličkost: stát se to ženám jedné naší menšiny, hned by byla demonstrace před úřadem vlády nebo na Václaváku.

13 0
možnosti
MV

Měl jsem díky mě reakci na text pana Větvičky dlouhého zaracha, takže reakce až teď. Chlap, kterej mlátí ženský je chudák. Doufám, že policie bude konat. Přísně. Tobě karma.

12 1
možnosti
DV

D57a80v64i39d 71V22l79k

24. 8. 2023 9:42

Jo byl jsi na trestné jo.Já už Větvičku nečtu v podstatě mě ty jeho prorusácké bláboly se..u konstantně

12 2
možnosti
NM

...každej kdo chce diskutovat má dle všeho SVOU vlastní zkušenost a s tou se chce podělit jako npř.já. a jak se zachovat když vidím tyto mladé maminky jak na děts.hřišti kouří a nezajímají je vlastní děti jak si hrajou v cestě kde jezdí auta a po upozornění jsou děsně uražené....já se teda nedivím......

1 4
možnosti
MS

Nevím jakou konkrétní zkušenost máte a nebude rozdílná od mojí, ale tohle napadení bylo kvůli národnosti a před těmi dětmi. Takhle si nepředstavuju upozornění na špatné hlídání dětí. Spíš můžu jen spekulovat proč se útočník na narodnost nešel zeptat Ukrajince.

9 0
možnosti
VP

Pan autor si plete vlastenectví s nenávistným jednáním všeho druhu.

5 8
možnosti
JV

J93a19n 89V35ě68r42n90ý

24. 8. 2023 14:53

Naopak, spousta lidí si plete vlastenectví s rozumnou myšlenkou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,65
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik