Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Tak šup šup za pult a dveře ať se netrhnou. Já si jdu dneska po práci koupit kecky a potřebujeme doma i novou hadici ke sprše. A k těm "prejicim": aspoň přesně víme, komu jen odpovědět na pozdrav a jít dál.

11 0
možnosti
DV

D33a60v39i37d 20V55l72k

10. 5. 2021 11:11

A já si dneska konečně koupím trenky ;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem kliknout na diskusi a do toho mi vyskočilo reklamní okno Riho koupelny. Konkurence po Vás jde hned od prvního dne otevření  Ať se daří.

6 0
možnosti
PB

P91e72t80r 78B54u21r50i65a70n

10. 5. 2021 13:03

To nic není, jednou byl na iDnes rozhořčený článek o lichvářích a do toho pořád vyskakovala reklama na nebankovní půjčku :-)

5 0
možnosti
Foto

Přeju vám vše nej, nicméně dodal bych, že si nemyslím, že by to udělali jen tak. Mluvil jste o koupelnách. Když si v době zavřených krámů potřebuju koupit příslušenství do koupelny, co udělám (jakožto laik bez jakýchkoli kontaktů na známé v oboru apod.)? No zajedu si pro to do nějakého megaobchoďáku typu Obi apod., že jo. Protože ty samozřejmě byly normálně otevřené, akorát si to člověk musel předem objednat přes net. Čili neudělali to jen tak, šlo zkrátka o to, aby se zisk zase jednou přesunul do vyšších pater korporátů. A čím víc malých živnostníků se přitom podařilo zlikvidovat, tím pro tyhle zmetky líp. Ale to je předpokládám většině jasné.

Každopádně good luck.

8 0
možnosti
DV

D31a26v63i68d 84V82l69k

10. 5. 2021 9:58

Ono Totiž Unihobby patří Babišovu kamarádovi......................

3 0
možnosti
Foto

Tak vykroc dneska správnou nohou Davide :-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,86
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik