Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nojo Balkán, horká krev.;-D

0 0
možnosti
LH

Vítejte zpět, Davide, mám radost.

3 0
možnosti
Foto

Pane Vlku,

tak jen doufám, že po svém návratu zde nějakou dobu vydržíte a nebudete kvůli mně po nějaké době opět deaktivovat svůj blog R^

2 0
možnosti
ZS

Ehm, skoro to vypadá, že nemáte pana Vlka v oblibě.

0 0
možnosti
MB

Davide, přes to vzájemně psané - Vás mám skutečně rád. Osobně nás spojují otcovské starosti o 2 dcery a OSVČ. Jsem starším, pravda - jsem i dále. Máme VŠ odstudováno a obě bydlí ve svém. Mládenci přijíždějí, co tam, dělají netuším ...

Když mi umíral otec, beseda, se kterou jdu celý život. Mj., na otázku "Co život" ? Odpověděl - 9 : 1. Já říkal , asi nějaký hokej výsledek ? Odpověď - V podstatě ano - 90% starostí , (živnost, děti) a 10% radostí. A kdo ti způsobil největší radost otče ? - Ty synu ... !

Píši proto, aby se Vám to vyplnilo rovněž. Kulantně poznamenávám - Vaše volba, že si těch starostí přidáváte i mnoho. Jeden z bonmotů - "Myslet dobře, dělat dobře - To ještě neznamená, že je to dobře". Opravdu Vám přeji vše dobré - Na zádech máte kládu mocnou ... :-)

7 0
možnosti
Foto

Jé, to je tak hezký, Miroslavíčku V

Kdyby to ten Váš táta neřekl, tak bych to za něj řekla já R^

4 0
možnosti
VF

Tož vitaj a nedaj sa.;-)

0 0
možnosti
DV

D37a69v72i18d 93V45l16k

14. 8. 2020 14:32

Jsou hodní Věrko.

1 0
možnosti
Foto

Karma. Problém moderní doby,že tahle primitivní hospodská nenávist se přelévá na sociální sitě a jsou politici, kteří si z té špíny udělali živnost....

8 3
možnosti
PB

P93e73t33r 88B60u36r10i25a97n

14. 8. 2020 14:12

Zrovna před třemi dny si moje dcera okusila stejných vulgarit do barevných (bílých) prostopášných žen na celou hubu od skupinky romů z místního sídliště. A nezastavilo je ani to, že byla venku s malým miminkem v kočárku a dokonce ani to, že její manžel (zeťák) jim ze známosti předělává v bytě elektriku na věčnou oplátku. Tedy už asi nepředělává. Šel si to se starým vyříkat a bylo mu řečeno, že jsme rasisti a tudíž za všechno můžeme my.

8 0
možnosti
Foto

Začínáte mi připomínat Babičku. Kam přišla, tam vysypala z rukávu silný příběh a poučení;-D Získávala si tak úctu po okolí a každý jí se zatajeným dechem naslouchal. To Vám bylo příběhů!!

;/Akoráť že Božena Němcová si ten bohatý životopis té ženy poněkud lépe hlídala. Znám Vás 4 roky a kde je tu jaký "cikán", tam nechybí Burian s příbuzenstvem:))) a novou, jako na míru ušitou, epizodou;-D...hlídejte si to. :)))

1 6
možnosti
MV

Cigosskej fotr je fajn. Lajdaky na hlavu najdeš všude a je jedno, jak jsou kolorovany. Vyhnout se těm "pomalejším" je nejlepší. Ale chápu ohrazeni se, když invektivy překročej určitou mez. Základy romstiny už dáváš? Zdravím že severu - dopoledne koupacka na přehradě Černá Nisa. Fantastický!

11 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,48
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik