Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jsem "cigošskej" fotr

"To jsou chlapi ze sběrných surovin, asi brali výplatu." Pokrčí rameny hospodský, kterému je úplně jedno, komu to lije do krku, hlavně když zaplatí.

Sedím v hospodě na Rudém na pátečním pivu.

"Ty vole, co je to tam s mladýma za divnou partičku?" Zeptám se hospodského a kývnu hlavou dozadu za kulečník, kde u stolu sedí moje dcera se svým romským přítelem, jeho kamarád, taky Rom, a jeho přítelkyně. Na kulečníku hraje rozjetá partička pracujících Billiard. Čtyři chlapi a dvě ženy. U kulečníku je veselo, chlast teče proudem a občas zaslechnu nějaké urážky směrem ke stolu s mou dcerou.

"To jsou chlapi ze sběrných surovin, asi brali výplatu." Pokrčí rameny hospodský, kterému je úplně jedno, komu to lije do krku, hlavně když zaplatí.

Zvednu se a jdu se radši za dětmi podívat.

"Á cigošskej fotr." Počastuje mě jedna z dam.

Nereaguji, jen se na ni zamračím jak prasklej jebák na krku puberťáka a vracím se k baru.

"Vykašli se ně, jsou nalití, dáme si jednoho Kapitána ne? Uklidňuje mě kamarád na vedlejší židli.

"Nemám to rád, vždyť víš, oba dva ti Romové chodí slušně do práce a žijí slušně."

"No........ ale ten menší Radek má už ale podmínku ne?"

"Jo má a víš za co? Prostě jednu natáhl pitomci, co mu nadával do černých trpaslíků a vyrazil mu zub. A teď se to s ním táhne. Bílý hrdina ho udal a tak má podmínku.Jestli jim budou ještě chvilku nadávat, tak to dopadne stejně a kluk půjde sedět. Nepřipadá mi to úplně fér."

A tak jsem kecali, a pili pivko já občas nakoukl přes rameno, když jsem uslyšel nějaký útržek nadávky, ale náš Marťas mi signalizoval, ať to neřeším, že to zvládnou.

Jenomže ty dva rumy a tři piva, co jsem vypil, prohloubily můj zbytnělý smysl pro spravedlnost a když jsem slyšel, jak se partička od kulečníku zvedá a někdo z pánů počastoval moji dceru "Cigošskou děvkou." vylítl jsem z barovky, jak čertík z krabičky a začal na přicházející bílé hrdiny řvát.

Já vím, byli čtyři a kdyby chtěli, tak mě asi rozšlapou po lokále,ale já už byl fakt nasranej. Stál jsem tam kousek od dveří do lokálu a řval na ně s rukama sevřenýma v pěst podél těla a čekal, až se někdo ozve.

Tiše ke mně přišli, oči zabodnuté do země a ten nejmladší mi říká:

"S dovolením starý pane, rádi bychom prošli."

Zůstal jsem stát jako opařený. Do háje, jaký já jsem starý pán a jaký s dovolením??? Co si tady hraje ten hajzlík na slušňáka?  Partička se protáhla rychle  kolem mě a zmizela do tmy

"Viděl jsi to? " Otočil jsem se na kamaráda nechápavě k baru."

"Ty vole......no.............už ani ti rasisti nejsou, co dřív!"

Utrousil kamarád do piva a objednal poslední rum Kapitán.

P.S. O týden později jsem na pivo nešel a moje děti se vrátily z hospody v pocuchaném stavu. Dcera měla na čele bouli jak kulečníková koule a Marťas natržené tričko. Prostě tentokrát už ty nadávky nevydržely. Jedna z žen z partičky ze sběrných surovin, dáma asi osmdesátikilová shodila moji drobnou sedmnáctiletou dceru na zem a začala do ní kopat. Samozřejmě zase padaly cigánské děvky a špinaví cigoši, černí podhoděnci a svině.

Dcera nicméně vyskočila ze země na nohy a paní dala do zubů dvakrát pěstí.("Jak mě to Martin učil tati." Řekla mi.)

Marťas sejmul chlápka, který dal dceři do čela ránu loktem a bylo vymalováno. Rvačku ukončilo několik chlapu s hospodským. Babičky a maminka jsou vyděšené, že se nám holka porvala v hospodě, já jsem naopak hrdý, že se nedala.

Holt........................ "Cigošskej fotr"

 P.S.2 Partička ze sběrných už do hospody víckrát nepřišla, zřejmě hledají někde snadnější oběti.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: David Vlk | pátek 14.8.2020 11:25 | karma článku: 38,83 | přečteno: 4320x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 22,32 | Přečteno: 770x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,50 | Přečteno: 6874x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,41 | Přečteno: 1633x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,46 | Přečteno: 4669x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,59 | Přečteno: 2543x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko jdou bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  22:48

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Místo Česka Rwanda? Nejasný osud ilegálních migrantů do Evropské unie

7. května 2024

Migračním paktem jsme udělali důležitý krok k řešení ilegální migrace, ale je potřeba pokračovat....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,60
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik