Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

"30 let dřu deset dvanáct hodin denně včetně sobot, ročně mám tak 5 dnů dovolené , když jsem nemocný tak chodím samozřejmě do práce, na operaci štítné žlázy prostě jít nemůžu, protože mě nemá kdo zastoupit, stejně tak odkládám dvacet let operaci kolen. Moje děti mě vidí tak večer po sedmé hodině, moje žena dře stejně jako já. Za ty roky mám samozřejmě zdraví v háji, špatně spím (...) A až půjdu do důchodu dostanu nějaký ubohý základ..."

Proboha, buď silně přeháníte nebo jste si dávno měl najít jiný obor podnikání nebo jinou práci. Prostě nerozumím tomu, že ze života vlastně nic nemáte. Nebo se ženete jen za penězi, OK. A že dostanete ubohý základ, až půjdete do důchodu? Při Vašem pracovním nasazení jste si mohl dávat jednak stranou, dvojak pořádnou částku na pojištění. (A taky jsem osvč a znám práci o víkendech.)

22 2
možnosti
JK

Mimochodem, pane Vlku, proč si myslíte, že jste v práci, ve svých třech provozovnách, nepostradatelný? Opravdu neumíte delegovat kompetence, nebo svým lidem nevěříte a musíte je neustále kontrolovat? Teď narážím jen na Váš způsob života... :) Zvolněte nebo skončíte s infarktem.

15 1
možnosti
Foto

R79o28m51a66n 23K87o47z61e66l

28. 3. 2020 23:57

Za posledních asi pět let budovala vládní garnitura obraz živnostníka jako škůdce české společnosti. Obraz parazita na systému, který neplatí daně, krade a parazituje na zbytku společnosti.

Zdroj:https://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=748453

no to podle mne trvá déle, v roce 2012 nejmenovaný ministr financí prohlásil, že

"Zatímco čtyři miliony zaměstnanců zaplatilo vloni na daních téměř 82 miliard, milion živnostníků a drobných podnikatelů odvedlo státu jen necelé dvě miliardy. „To společenský považuji dlouhodobě za neudržitelné.

6 0
možnosti
PH

Akorát konstatoval pravdu.

0 3
možnosti
PK

Vážený autore, jako člověk, který byl v druhé polovině 90.let donucen v rámci restrukturalizace podniku začít podnikat Vás plně chápu. Já neměl tu sílu vytrvat, ubíjelo mě, kolik lidí si už tehdy myslelo, že soukromník je jen jiné pojmenování zloděje. A když pan Babiš prohlásil, že "Všetci kradnú", tak jim narostla křídla. Já od podnikání utekl a smekám před všemi, co vydrželi.

Jinak i já nechápu, proč nemůžou být otevřená ta různá železářství, domácí potřeby, barvy laky apod. Rodiče, kteří mají doma děti by jistě uvítali otevřené hračkářství či prodejny s vláčky či modely, aby se jejich ratolesti doma zabavili. Ale přiznávám se,že bych měl problémy s prodejnami oděvů a obuvi. Přece jen to, že bych si měl vyzkoušet např kalhoty, které na sobě mělo x lidí, mi není zrovna příjemné. Jenže k otevření těchto obchůdků je potřeba používat zdravý selský rozum. On nikdo nechce otevírat obří nákupní střediska, kde by se kumulovaly davy lidí, ale obchody, o kterých píšete. Vždyť i ten stát by z toho v těchto dobách profitoval, přece jen teď potřebuje každou korunu, kterou by získal na daních.

4 1
možnosti

Protože to jsou uzavřené místnosti a uzavřené místnosti jsou pro šíření virů ideální.

4 1
možnosti
DV

D35a37v70i71d 65V41á81v51r60a

28. 3. 2020 23:19

20 let odkládám operaci kolen...to je hezký žvást, to už byste nechodil.

3 2
možnosti
TB

nekecá, měl jsem to podobné z práce, a až mně sundalo auto na silnici, když jsem na kole, tak mne vzali z jedné vody načisto. Taky se mně tehdá nechtělo do nemocnice, a ty kolena jsem "vymlacené" z moji tehdejšího zaměstnáni

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 0
možnosti
KT

R^Taky jsem na ně zvědavá, až zase nastane nezaměstnanost.

1 0
možnosti
RH

R63a75d74e90k 47H22o50d71a63ň

28. 3. 2020 22:11

Největší neštěstí České republiky je v tom, že všichni ti co přesně ví jak by se mělo podnikat a kde všichni zaměstnavatelé a živnostníci dělají chyby jsou bohužel zaměstnanci, a všichni ti pitomí co vůbec nechápou jak by se to mělo dělat živnostničí.

Nejhorší je, když takového rozumbradu máte v rodině. Sám od 18ti zaměstnanec státu, ale přesně ví co a jak by kdo měl dělat jinak. Když se ho zeptáte proč si na ten živnostňák nezajde, tak je celý v šoku.

6 0
možnosti
Foto

R80o95m40a51n 45K83o67z29e15l

28. 3. 2020 23:43

Nebo spolužák byl synem podnikatelů, kteří měli jasno v tom, že ve státním se nic nedělá a berou velké peníze, ale proč to tam sami nezkusili, to je otázka. Pravda, spolužák pak odcházel z výběrka trochu znechucený, že čekal vyšší nástupní mzdu.

1 0
možnosti

1) Na živnostníky nadává pár hlupáků. Většina národa nálepku "živnostník" bere jako hnědovlasý, vysoký, Ital, plešatý. Prostě, kategorii

2) Na trhu skutečně není místo pro neúspěšné. Tohle je základní ekonomické pravidlo, bohužel silně pokřivené EU.

3) Pokud tahle dřete a nic z toho nemáte, proč to děláte? Většina živnostníků pracuje na sebe kvůli tomu, aby měli větší výdělek a byli svými pány. Zaplatí za to tím, že mají větší odpovědnost a nesou větší riziko. Něco za něco.

4) Co se státní pomoci týče, čekal jste něco jiného?

5) Co se otevření bezkontaktních prodejen týče, mě by to vyhovovalo. Ale zdravý rozum nehledejte. Obvzláště ne u vlády. Třeba u stavebnin není důvod proč by měly být zavřené. Obchody s oděvy či drogerie? Nevím. Tuhle otázku bych nechal povolanějším.

10 0
možnosti
LH

Stavebniny o tu o řemeslníky jsou zavřené? Drogerie asi potřeba jsou nemyslíte? Jinak souhlas se vsim

0 0
možnosti
DV

D55a65v81i65d 57V71l12k

28. 3. 2020 21:53

Tak jdu spát, zítra musím do práce dobrou noc a děkuji za diskusi.

2 0
možnosti
Foto

Nechte toho, zítra je neděle. Hrdinů jsou plný hřbitovy.

10 0
možnosti

Mně těch 15000 bude muset stačit. Prostě bude muset, ledaže by stát vypráskal neziskovky, pak by peníze byly.

6 1
možnosti
JZ

Stát neziskovky vypráskat nemůže, protože by těžce tratil na voličích. Ony totiž neziskovky stát v tisíci a jedné věci suplují a největší odpůrci by se ozvali jako první.

3 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik