Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Živnostníky nezabije Coronavirus, ale lidská hloupost a závist.

V části české společnosti jsou aktuálně vůči živnostníkům zhruba obdobné pocity, jako v padesátých letech, kdy jim část národa rekvírovala jejich živnosti a radovala se z toho, že jim komunisti sebrali všechno.

Za posledních asi pět let budovala vládní garnitura obraz živnostníka jako škůdce české společnosti. Obraz parazita na systému, který neplatí daně, krade a parazituje na zbytku společnosti.

V části české společnosti jsou tedy aktuálně vůči živnostníkům zhruba obdobné pocity jako v padesátých letech, kdy jim část národa rekvírovala jejich živnosti a radovala se z toho , že jim komunisti sebrali všechno.

Nejvíc mě na celé krizi kolem Coronaviru mrzí , když čtu hloupé komentáře na sociálních sítích, které v podstatě říkají jedno a totéž: "Živnostníci, dobře vám tak!"

Taky se samozřejmě dočtete rady o tom, jak jsme měli podnikat tak, abychom měli rezervy a  že na trhu není stejně místo pro neúspěšné a kdo nepřežije současné restriktivní opatření Babišovi vlády, dobře mu tak a ať zkrachuje, měl se víc snažit a být schopnější.

Milý spoluobčané, my živnotníci jsme vaši sousedé, vaši krajané , vaši kamarádi, co spolu chodíme na pivo, otcové a matky spolužáků vašich dětí.

Nejsme žádný zvláštní hmyz, který vy ostatní musíte živit. Jsme lidi , kteří od tohoto státu většinou nikdy nic nedostali a využívali jeho služby mnohem méně než vy ostatní.

Také jsme ti, kteří mnohým z vás dávali a dávají práci.

Také jsme ti, kteří vám čistí odpadní trubky ucpané vašimi exkremety, opravují vaše elektro rozvody, abyste se mohlí dívat na vaší "Ulici" v době, kdy my jsme ještě dávno v práci.(nikdy jsem neviděl ani jeden díl)

Jsem ti, kteří staví vaše domy, opravují vaše auta a spotřebiče, abyste si je mohli užívat:

Jsem ti, kdo vás vozil na dovolené na které jsme my sami mnohdy neměli peníze ani čas.

 Jsme ti, kteří vám dodávkami přiváží další a další nesmysly z eshopů, jsme ti, kteří udržují tuhle zemi v provozuschopném stavu.

Nemáme to teď lehké.

Jaký smysl má vládní opatření, které striktně uzavřela naše obchody a provozovny a znemožnila nám  vydělat si na živobytí, když všechny naše malé provozovny denně nenavštíví v okresním městě ani čtvrtina lidí, co jeden z místních Lídlů? Jaký smysl má zavřít malou prodejnu kam denně přijde osm lidí??

A když jsme u té slavné vládní pomoci. Dovolím si to odprezentovat na mém příkladě. V současné době mám uzavřeny tři provozovny ze čtyř, z nichž jednu jsem ani nestihl otevřít.

Vláda mi prý poskytne velkorysou pomoc!!! Jakou?

Patnáct tisíc korun . Promiňte ale jen nájmy za mé tři zavřené provozovny jsou čtyřicet pět tisíc měsíčně!

Další pomocí je dočasné zrušení EET: To je jako co za pomoc??? Děláte si srandu???? Říká mi tím vláda, že mám prostě začít krást a švindlovat daně? Nebo jak mi to má jako pomoct????

Další usměvnou podporou je odložení placení daní za 2019 do 30.6. Prosím vás každý podnikatel si muže zcela normálně a legálně odložit daně do 30.6., stačí využít daňového poradce, to je nulová pomoc,nic nula, jen líbívý výkřik pro pitomce.

Dalši podporou jsou půjčky Covid. Víte první kolo půjček Covid 1 vlastně ani nebylo vyhlášeno, nikdo o nich nevěděl , samozřejmě, že si je během týdne rozebraly velké firmy, tak jak vždycky všechno v téhle republice. My normální lidi jsme se o nich dozvěděli až v okamžiku, kdy byl program dávno rezebrán .

Další podporou je náhrada mezd pro firmy. Pokud jsem to správně pochopil, na tuto podporu nemám jako živnostník vůbec nárok!!!! Je opět ušita pouze pro větší firmy(klasický Babiš jako vždy), pro moje zaměstanance na žádnou podporu nárok nemám asi je mám všechny vyhodit???

Takže co mi vlastně můžete závidět?

Nic přátelé, nic .

Jenom to, že se už 30 let dřu deset dvanáct hodin denně včetně sobot, ročně mám tak 5 dnů dovolené , když jsem nemocný tak chodím samozřejmě do práce, na operaci štítné žlázy prostě jít nemůžu, protože mě nemá kdo zastoupit, stejně tak odkládám dvacet let operaci kolen.

Moje děti mě vidí tak večer po sedmé hodině, moje žena dře stejně jako já.

Za ty roky mám samozřejmě zdraví v háji, špatně spím, protože mám nervy, abych uživil rodinu a svoje lidi, všechno co vydělám a mám odloženo, teď nacpu do firmy, abych vůbec přežil. A  až půjdu do důchodu dostanu nějaký ubohý základ, protože státní kasa bude prázdná.

A navíc  ještě musím poslouchat blbé kecy závistivých hlupáku, co si nevidí na špičku nosu.

A to poslední mě přátelé na celé situaci bolí nejvíc, to mi věřte!!!!

Vyzývám tuhle vládu ať okamžitě povolí znovu otevření malých provozoven a prodejen, jako to udělali na Slovensku! A začne konečně používat zdravý rozum!!!!

 

Autor: David Vlk | sobota 28.3.2020 17:06 | karma článku: 48,22 | přečteno: 24608x
  • Další články autora

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 32,50 | Přečteno: 1447x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,30 | Přečteno: 4597x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,47 | Přečteno: 2484x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma: 33,93 | Přečteno: 1393x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma: 43,62 | Přečteno: 5412x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik