Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem tu angličtinu taky dala, ale tys to špatně pochopil...to byl obdiv určitých partií pořádného českého chlapa!:-)

3 0
možnosti
VF

Byla bych na plavečáku nepřéhlednutelná, raději tam nechodím.;-)

3 0
možnosti
VN

R^;-) Davide pište, já jsem se z toho radovala, že jsem tu angličtinu ještě dala ...R^

0 0
možnosti
Foto

R^Škoda, ten Patrikův nekrolog by byl určitě skvělý. Ale nevěš hlavu, Davide a zkus seskok padákem, bude mít hned několik výhod:

1. Bude to zaručené, protože žádný padák nemůže takový nápor kilogramů vydržet.

2. Budeš mít těsně před smrtí zážitky jako málokdo.

3. Nebude to vypadat jako sebevražda, ale jako nehoda, takže rodina dostane Tvou životní pojistku bez problémů (teda doufám, že ji máš).

4. My všichni se tady dočkáme toho skvělého nekrologu (teda doufám, že Patrik nezklame).;-D

4 0
možnosti
Foto

Jo, jo... a proto já a ́t už do bazénu, nebo moře zásadně důstojně vstupuji, ačkoli před pár lety se mi pádem na kluzkém kameni podařilo se na Istrii málem usmrtit a v Benátkách naproti to vzalo pár domů ;-D;-D

3 0
možnosti
AL

Ještě teď se vznáším, jak koule bělostného polystyrenu na hladině a okusuje mě drobný hmyz. Ztracený léto!!! S.O.S.

Zdroj: https://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=717642

----------------------

Úplně to vidím. Hrozná představa.

0 4
možnosti
DS

Vlku, Ty jsi v.l ;-D! Představ si, kdyby to bylo obráceně, kdybys za hřích stál ty a Vladěnka kdyby odmítala opustit domov či kabinky. Kdyby na tebe ty ženské zíraly žádostivě a muži kdyby tě nenávideli od pohledu... těch komplikací! Hele, já zažila dobu, kdy jsem měla velikost menší než před pubertou, tedy vysněnou postavu. Věř mi, nebyla jsem ani z tisíciny tak šťastná jako dnes. Aby ti to nebylo líto, hlásím se do party těch, co by koupaliště a jiná místa, kde se nosí jen plavky, nejraději zrušil :-)

1 0
možnosti
PL

P57e87t51r 30L68a37n27g15e77r

16. 6. 2019 16:22

3XL... No velké, ale zdaleka ne největší. Sám mám taky 3XL, k tomu 196 cm výšky a ujistuji vás, že jsou i větší velikosti.

Takže v klidu pane Vlku, jsou větší borci. Starost o figuru přenecháme raději svým ženám, je to typický ženský koníček. Ostatně, taky už nám není 20, 30 nebo 40 let, aby po nás někdo chtěl řídit se heslem "dobrý kohout neztloustne".

Přeji pohodu, slunce nad hlavou, gulášek se šesti a vychlazené pivecko.

3 0
možnosti
MJ

V Bohuslavicích, tam mám kamarádku. Je tam pěkné koupaliště, ale seděla jsem jen na břehu. Jsem suchozemská želva. Pes to má po mně, minulý týden skočil do rybníka a je teď chabrus na plíce. Žádné ztracené léto. Koupaliště, to je takové divadlo... tak máš aspoň pěkný blog.

4 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik