Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pláču smíchy 🤣. Moje představivost je dost živá. Pavel

0 0
možnosti

I95v53a97n14a 92L26a48n47c31e

5. 12. 2023 11:58

Nééééééééééééé, není to: mééééé, je to nééé: nemůžu se přestat řehtat, to se nedá

1 0
možnosti
Foto

Lásku k nakupování v oněch veledůmyslných zařízeních mám podobnou 😀😀😀

1 0
možnosti
Foto

😀u nás sa spodné prádlo nesmie skúšať, ak by ste si ich chcel kúpiť, tak len podľa odhadu

0 0
možnosti

řehtám se tu jako kůň..díky Vlčáku, za nádhernej popis.

4 0
možnosti

**** pobavilo, potěšilo ....

2 0
možnosti
Foto

Znám podobné situace

3 0
možnosti

Úplně to vidím Před rokem se mi povedlo upadnout tak, že jsem se válela jako hroch, zamotaná do sukně, kdo chtěl, ten mohl vidět moje spodní prádlo a navíc jsem se smála tak, že jsem se nemohla zvednout.

4 0
možnosti
Foto

Taky jsem v podobných případech hendikepovaná smíchem, který nedokážu ovládnout...

3 0
možnosti

No, nevím, ale já žádné bravoooo nevidím. No, nevím ale já žádné bravoooo nevidím. No, nevím, ale já žádné bravoooo nevidím. Spokojený?

0 0
možnosti

a teď ještě 97x a doma to dejte 100x podepsat

4 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,30
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik