Diskuse

Bacha na Jardu!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I35v92a48n 22M92i86n27á92ř

23. 6. 2023 10:40

Tato humorná povídka je bohužel, až přílišnou realitou současného života. Zdá se, že být bez práce, ve skutečnosti mnohé lidi netrápí.

4 0
možnosti
PP

No asi ji potřebujete opravdu hodně. Já bych jí ukázal kde nechal tesař díru už po tom prohlášení "že si mě přišla proklepnout". Obdiv k vaší trpělivosti.

0 0
možnosti
Foto

Davide, buďte rád , že Vás ještě považují za potenciálního svůdníka !!! Mně se to už nestává , považují mne za pána , který má již po sezóně.

3 0
možnosti
IL

A Jarda si Vas vybral? Ja bych si ho nevybrala. Jednou se spatne vyspi a na prusvih je za Delano.

4 0
možnosti
Foto

Jarda má nejspíš s boucháním sazí velké zkušenosti.

2 0
možnosti
Foto

Žijeme v nenormální době, když zaměstnavatel nemůže napsat pohlaví pracovníka, kterého potřebuje - např. servírku, sekretářku. Vím, že to zní sexisticky, ale nechtěl bych, abych měl v sekretariátu chlapa, který bude mým obchodním partnerům vařit a nosit kafe.

Karma za pobavení....

18 0
možnosti
LP

Máte předsudky, a ještě se tím chlubíte.

3 7
možnosti
MV

hrň sem vysledky vyberovych rizeni pod tlakem

vyborny osvezeni v tomhle prostoru

diky za nej a at se dari

11 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,18
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik