Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Bacha na Jardu!

Tenhle týden se mi v krámě střídají zájemkyně a zájemci o práci. V rámci zachování genderové rovnosti jako zaměstnavatel nesmím samozřejmě říct, že chci zaměstnat ženskou

Tak to jsem netušil , že hledání nové kolegyně do našeho obchodu v Olomouci bude taková sranda povzdechl jsem si včera.

Tenhle týden se mi v krámě střídají zájemkyně a zájemci o práci. V rámci zachování genderové rovnosti jako zaměstnavatel nesmím samozřejmě říct, že chci zaměstnat ženskou, protože je to samej úklid a prodej potravin.

Diskriminoval bych totiž chlapy a všech těch padesát ostatních slabších pohlaví, co prý existují.

 Některé zájemkyně o brigádu v Gruntu jsou docela drsné:

„Dobrý den, vy jste ten Vlk?“ Zahlaholila asi čtyřiceti pěti letá letá paní s růžovým přelivem v odvážném outfitu na celý obchod.

„No nevím, jestli jsem zrovna „ten Vlk“, ale jo jsem David Vlk. Co si přejete paní?“

„No já si vás jdu proklepnout a omrknout. Vy prý hledáte brigádnici.“

„Aha, vy máte zájem u mě pracovat.“ Konečně mi to secvaklo.

„No to ještě nevím pane, jestli si vás vyberu.“

„Vidíte a já jsem si myslel , že si vybírám já.“ Rozesmála mě její odpověď.

„Pane, víte kolik já mám nabídek ? Mraky! A nevím jestli zrovna k vám půjdu. Jak se tak na vás dívám toho úklidu tady bude hodně. Tak mi o té práci a o sobě taky něco řekněte, ať vím jestli si vás mám vybrat."

Tak jsem se nadechl a poreferoval o pracovní době, mzdě a pracovní náplni, jaké mám koníčky, kolik mám dětí a jakou mám historii, a jak mám velké boty. Paní pokyvovala růžovou hlavou a nakonec mého proslovu prohlásila:

„Tak jo, ještě si vás přijde omrknout Jarda a pak se rozhodneme.“

„ Jaký Jarda? On sem chce nastoupit i Jarda? Já potřebuju jen jednoho člověka.“

„Jarda je můj muž a je děsně žárlivý. Přijde si Vás zkontrolovat.“

„Ježikriste paní a co si na mně jako bude kontrolovat? Dyť já už jsem proboha takový starší seriózní pán.“

„Jojo řečičky, to známe…………. prý starší seriózní pán. Holka se trochu zavlní za kasou a v dědkovi bouchnou saze a průšvih je hned.............." A byla pryč

   

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: David Vlk | čtvrtek 22.6.2023 14:27 | karma článku: 40,41 | přečteno: 3656x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 23,16 | Přečteno: 858x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,52 | Přečteno: 6895x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,47 | Přečteno: 1642x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,46 | Přečteno: 4673x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,59 | Přečteno: 2552x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Ženské hlídky střeží ekvádorský amazonský prales. Chrání řeky i rodnou půdu

13. května 2024

Říkají si Yuturi Warmi a rozhodly se, že svůj domov, ekvádorský amazonský prales, budou chránit...

Po zřícení obytné budovy v Belgorodu zemřelo 12 lidí, úřady obviňují Ukrajinu

12. května 2024  11:48,  aktualizováno  23:04

Sledujeme online V ruském Belgorodu se částečně zhroutila vícepodlažní obytná budova, podle úřadů v důsledku...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,57
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik