Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Člověk bez domova měl pravdu.V Ostravě mne jejich komunita zaujala. Tak jsem je pozval na pivo! Zážitek úžasný a hlavně ten puch. Přetrpěl jsem, neb sedět sám u stolu a komunikovat s tím dalším? Mi připadlo blbé. Číšník na mne zmateně hleděl. Kam mne vlastně zařadit? Uspokojen, že tuhle rundu platím já. Objevy překvapivé. Objevil jsem šťastné lidi! Mou nabídku brigády s výdělkem odmítli, nesmyslná ztráta času. Zase jsem se dozvěděl, co se nadřou. S vozíky uhlí hlušiny, se železem - aby nemuseli dřít! Objevil jsem nepoznaný - Vesměs dobrovolný svět. A hlavně pak doma. Zase ten nesvobodný - "Muži, kde jsi to byl.A proč tak prapodivně smrdíš"? Už teda nejdu ... :-)

6 0
možnosti

Taky jsem nad nimi chvíli uvažoval ... :-)

50kg papíru dovézt do sběrny a potom to vyměnit za jedno krabicové - to je rito !

A navíc ten pocit, že na daních ušetřil ! ;-D;-D;-D (min. 300x ročně)

2 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,47
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik