Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To co řekl Váš tatínek mi připomnělo mojí babičku. Za mého dětství děti pod jejími okny jezdily s takovými malými dětskými Tatrovkami. Dělalo to strašný rámus a babička na to trochu nadávala. A pak jednou vykoukla z okna a vidí jak veze nějaký klučina na Tatrovce mě a prý prohlásila: A víte, že se mi zdá, že to ani tak nerachotí, když na tom vozí tu naši holku :-) Všechno je totiž relativní! Ať jim to hlavně dlouho vydrží V

2 0
možnosti
PZ

Mojeho kamarada dcera,chodila s Mexicanem.Pozvala ho domu a nejaky cas tam bydlel. Kamosovi se hrozne zalibil a jsou jako syn a otec i kdyz se jeho dcera s Mexicanem rozesla. Ted byl v Mexiku u jeho rodiny na dva mesice a stale jsou v spojeni.Rika mu muj syn.

2 0
možnosti
PZ

Jo taky jsem se naucil nesoudit lidi podle barvy pleti. A to jsem zil 8 let v Cernosskem Ghette.

2 0
možnosti
IL

I34v25a12n44a 54L74a82n83c29e

16. 4. 2019 13:22

Myslím si, že je důležité, že vaše dcera a jeji přítel mají stejný smysl pro humor,;-D Humor je ve vztahu důležitý, lidí se lépe domluví. Také nesouhlasím, aby se mladému člověku rozkazovalo a přikazovalo.... Někdy se ti dva sejdou a jsou mladí a patří k soběV, a pokud jim vztah zakážete!!, může se stát, že příště si vaše dcera najde grázla. Až čas ukáže kdo je kdo....

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že ať to dopadne jakkoli, vztah otec-dcera tímhle ohromně získal. R^

5 0
možnosti

Autor píše, že měl strach, aby si nenašla dokonalýho, bohatýho blbce "Kena" bez smyslu pro humor, co jí zničí život a unudí se s ním k smrti, a podotýká, že si

mohla ulovit nějakého toho modrookého vysokého sportovce z lepší rodiny.

Přijde mi, že autor má předsudky vůči těm bílým úspěšným klukům a naopak adorizuje chudé sirotky z děcáku z etnické menšiny, jak on by za ni bojoval do roztrhání těla. Mám pocit, že podprahové sdělení autora je takové rasistické. A také se mi zdá, že své dceři příliš nedůvěřuje. Navíc si myslím, že negativní reakce okolí zveličuje. Mám souseda, jehož dcera také chodí s cikánským klukem a nikdo na to nereaguje tak, jak popisuje autor. Všichni respektují, že to je její volba a že její fotr to má tak, jak to má. Příspěvek autora považuji za tendenční.

11 2
možnosti
DV

D62a91v21i43d 56V20l42k

16. 4. 2019 13:05

Aha takže podle Vás jsem tendenční podprahový rasista, co cituji "adorizuje chudé sirotky?";-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Skvěle, Davide!

Znám zblízka příběh v mnohém podobný, včetně toho, že jakýsi "milý kamarád" chtěl vyobcovat ze společnosti mé přátele, jejichž dcera si vzala Američana původem z Keni.

"... ty naše děcka vlastně vyrůstají v absolutně otevřeném světě a jsou v mnoha věcech tolerantnější a otevřenější než my"

Cituji z Tvého blogu a velice s tím souzním. Moc držím palce!

3 0
možnosti
Foto

J70a92n36a 75M73a94j53o58v11á

16. 4. 2019 10:31

Držím palce.

8 0
možnosti
Foto

Ježíšimarijá, tomuhle se myslím říká samohana 8-o

0 3
možnosti
Foto

R^Vážím si Tě (nejenom za tohle).

2 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,19
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik