Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D ale bez stravenek je život taky bezva, né?! R^

0 0
možnosti
DV

D98a58v38i45d 39V89l46k

8. 6. 2018 12:46

Ale jo, ale se stravenkama...................to by byl ráj;-D

1 0
možnosti
HM

Davide nic si z toho nedělej, já je taky nemám... Jinak od kámošky manžel si v práci musí kupovat stravenky za plnou cenu, takže taky žádná hitparáda

0 0
možnosti
DV

D17a19v76i52d 19V36l15k

8. 6. 2018 12:46

Zřejmě nějaký nenažraný šéf kapitalista, to chce stávku.

0 0
možnosti
JM

Promiňte, pane Vlku, nedočetla jsem celou diskusi. Ale pozor, stravenky v restauraci ano, ale v obchodech jen omezeně. Tam si za ně fakt koupíte jen potraviny. Cigarety, alkohol, stelivo pro kočky a kvalitní kompostér ne. Výjimkou jsou "poukázky" od úřadu práce pro sociálně slabé občany, kdy, mimo potravin, jsou přípustné drogistické přípravky. Tohle vše dokáží pokladny v supermarketech rozlišit.

Nepopírám, že jsem se do "stravenkové lóže" taky chtěla probojovat. Slibovali mi to při nástupu na brigádu v Albertu. Nedočkala jsem se, stejně jako avizované úhrady zdravotního průkazu (500 Kč) a proplacení cestovného ( u mě 2x18Kč denně), A to mě ještě strhávali daň ze mzdy, ač jsem nepodepsala "Prohlášení" a pak si musela dělat daňové přiznání individuálně. V tomto ohledu jsem si na své zpětně přišla. Ale řeknu Vám, že pokladním známý maník, chodil v neděli večer těsně před devátou (v devět jsme zavírali), rozdělil nákup /v hodnotě cca 2.000 korun/ na tři části, aby mohl platit stravenkami (max 5 na jeden nákup), on měl stovkové - zbytek někdy dojel platební kartou, jindy hotovostí.A to vše třikrát dokola. Není se co divit, že jsem padala do kolen a za ním trčící další zákazníci taktéž. A že měl stravenky různých druhů: Sodexo, Chegue dejeuner...které též musely pokladny rozlišovat....

1 0
možnosti

Njn, jako živnostník zase můžete říct "tohle auto by tě stálo o pár desítek tisíc více. Já ho mám bez DPH" ;-)

I když jsem zaměstnanec, stravenky bych zrušil z fleku. Je to dokonalá ukázka, jak člověk odevzdá stovku na daních a stát mu s fanfárama vrátí 60 Kč. Zbytek sežere státní aparát a prostředníci.

V bývalé práci, když skladníci dostali stravenky, tak si tak týden objednávali pizzu. Když stravenky došly, vrátily se pokorně k domácí stravě :-P. Je zajímavé, kolik lidí má stravenky za kousek papíru a nechápe, že stravenka v ceně 100 Kč má tu samou cenu, jako bankovka v hodnotě 100 Kč.

1 0
možnosti
MH

No vidíte. Já byl 4 roky ve firmě, kam mne šéf bral na inzerát, ve kterém sliboval, že zavede stravenky. Za 4 roky je nestihl zavést. Dluží mi 110 tisíc na provizích (dělal jsem obchoďáka ve strojírenské firmě) a korunu všemu nasadil, když za mnou došel, ať mu podepíšu dohodu a odejdu, protože prý neprojevuji to správné nadšení pro práci. No, práce byla super, ale když Vám šéf neplatí, tak člověk pak dostatečně nejásá nak každým hloupým nápadem co měl. Začal vyhrožovat že si na mne vymyslí nějaký vytýkací dopis ... Tak jsem mu tu dohodu nakonec podepsal. A snažím se z něj vyrazit dlužné peníze ... A hledám práci. Klidně i bez těch stravenek.

1 0
možnosti
DV

D98a52v67i28d 26V97l38k

7. 6. 2018 15:48

Tak hodně štěstí Milane.S dlužníky mám taky svý trable.Ať se podaří ta práce brzy.

0 0
možnosti
KM

Já bych zase chtěl mít Vaše starosti...

0 0
možnosti
DV

D15a86v56i93d 31V41l29k

7. 6. 2018 16:38

Ale nechtěl.Co Vy víte o mých starostech.

1 0
možnosti
FN

nejsem osvč a stravenky taky nemám... Přemýšlím do jaké kategorie spadám

1 0
možnosti
LK

Díky,moc jsem se zasmála,také nemám stravenky....jsem osvč

1 0
možnosti
DV

D60a15v16i77d 92V60l50k

7. 6. 2018 13:01

Takže jste sestra ve zbrani. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Take patrim mezi elitu, co velkopansky plati obedy stravenkami. Od leta vsak hodlam stati se OSVC, bych mohl naklady na dopravu do prace odecitat od danoveho zakladu. I ctyrnasobna odmena v zemi krale Alexandra, kde se smi nejen zpivat, ale i jezdit vozem po jednom pivu, mi za ztratu luxusu platit stravenkami stoji. Tedy sbohem zdaneni pri vyplate 45%, sbohem stravenky, sbohem placene statni svatky, dovolene, ochranne pomucky, vitejte pausaly a ruceni veskerym majetkem.

2 0
možnosti
DV

D93a61v83i74d 24V26l77k

7. 6. 2018 13:00

Jste nás odhalil PSSSST když už jste teď náš;-D

0 0
možnosti
TV

No zas tak vtipné to není, škoda.

4 0
možnosti
DV

D11a18v53i40d 19V34l12k

7. 6. 2018 13:01

Třeba příště:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik