Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H16a44n76a 58V24l92k66o74v31á

23. 1. 2018 21:20

:-)Ono lepší diskusi nepovolit, než potom kvůli nepohodlné diskusi smazat (v rozporu s pravidly, který projde jen těm co si tykají s adminy...;-D) smazat celý článek... že;-)

1 0
možnosti
DV

D39a25v14i33d 71V39l50k

25. 1. 2018 9:16

Jedovatý plivanec na závěr od mojí fanynky;-D

0 0
možnosti
VH

Davide jsou to psi za vraty, tam za ně nikdo nemůže...a stejné je to i diskusí. Už aby ta sebranka byla z Hradu pryč, vyvětrat a pojedeme dál.:-)

5 1
možnosti
Foto

Dobrá diskuse o diskusi...:-) Asi každého věc, jestli chce jen psát nebo o svém psaní i pokecat. Nebo ví, že by to schytal, tak se radši schová.:-) Za sebe řeknu, že tady píšu jen kvůli tomu, že se těším na diskusi, že jsem zvědavý, co zahlásí lidi co mě znají i ti, co mě neznají. Diskuse je koření, bez ní bych na těchto stránkách nebyl.

2 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu. Podle mého diskuse nepovolují pouze zbabělci. Navíc autor se vlastně ani nemusí zúčastnit. My se tu krásně pohádáme i bez něho ;-):-)

3 0
možnosti
ND

Sice z článku, kde není povolena diskuse nejasam, ale zakázat možnost rozhodnutí neotevrit diskuse není dobré. Je těch zákazů kolem vás málo? Nebo posuzovat a povolovat či nepovolovat článek kde je diskuse "oprávněně" neotevřena? Kdo to bude posuzovat? Administrace? Už teď toho posuzuje dost. A tlačítko, že se mi to nelíbí? Když se mi to nelíbí nedám karmu, dávat tlačítko na to že se .i to nelíbí, znamená snižování karmy od druhých, kterým se to líbí a taky je to velmi zneužitelná moznost. Takže asi tak....

2 0
možnosti
PJ

P85e73t78r 48J51í64l95e15k

23. 1. 2018 13:33

Větvička provedl jinou věc, a to, že vymazal všechny příspěvky, které se mu nelíbily a následně osočoval jejich autory a nikdo si nemohl přečíst to, zač jim nadává, co vlastně napsali tak hrozného.

5 0
možnosti
Foto

něco podobného mi jedou udělala paní Tenzler-a pak ze sebe dělal chudinku a já byla ta špatná

2 0
možnosti
VF

"Strčte si ty volby za klobouk" - VZPOMÍNÁŠ?:-P

2 0
možnosti
JS

Sem Ti říkala, že Ti připomenu až zase začneš mlejt politický zrní!!;-O;-O;-O!

1 0
možnosti
DV

D30a59v36i66d 37V23l28k

23. 1. 2018 12:55

Nojo fut mami;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Nejsmutnější na tom je, že je někdo schopen a ochoten takový článek dát i do výběru, buďto na titulku nebo do Zaujálů :-/Rv - do Hyde párku šoupnou kde co, i co by tam být vůbec nemuselo; soudím, že články bez diskuzí, kde autor nemá žádnou zpětnou vazbu dávat do výběrů, je sprostota - kdyby totiž zavedli jednoduché pravidlo, že by se takové články nezobrazovali na hlavní stránce například, bylo by to nejen spravedlivé, ale většina karmohoničů, by k podobnému navýsost "zbabělému opatření" nikdy nepřikročila. A neexistuje-li třeba technicky možnost u takových článků zavést antikarmu, což by bylo jedno z možných opatření, jak by autor měl jakousi zpětnou vazbu, pak by se takové články alespoň neměly dostat do výběrů! Tobě posílám karmu Davide, máš naprostou pravdu.;-)R^

8 0
možnosti
DV

D45a33v44i29d 82V70l45k

23. 1. 2018 12:37

Já si totiž myslím ,že to že plánovitě píšeš blog bez možné diskuse tak, Tě navádí do zbytečné konfliktnosti a vyostřování. Rozumíš, ztrácíš trochu soudnost. Já bych umožnil zrušit diskusi pod blogem z důvodů nějakého šikanování,nebo trollingu, ale podle mě by prostě diskuse měla automaticky pod blogem být. Díky Karle za postřeh

2 0
možnosti
Foto

V životě jsem si u sázkových kanceláří vsadil pouze dvakrát a pokaždé jsem (jednou bohužel) vyhrál.

2002 jsem vsadil na ČSSD se slovy, že doufám, že prohraji. A naštvaný jsem pak dal výhru dceři, aby ji s přítelem probendili.

Podruhé jsem se vsadil na fotbal a správně jsem tipoval vítěze ME.

Teď jsem si nevsadil, ale kurzy na oba prezidentské kandidáty mě velmi zajímají.

1. Až do neděle měl lepší kurz pan Drahoš.

2. Od neděle v noci, poté kdy vynechal TV Nova, se jeho kurz zhoršoval.

3. Od té doby se pak kurzy obou, mnou sledovaných kanceláří, ustálily a v průměru je Miloš Zeman na tom o asi 10% lépe.

https://www.tipsport.cz/kurzy/spolecenske-sazky-25

https://www.ifortuna.cz/cz/sazeni/politika?limit=100

0 0
možnosti
Foto

Tak, toto jsem prokoučoval a omlouvám se. Příspěvek jsem připravil pro článek Pavla Ďurana, ale postnul jsem to Davidovi. Ostatně, takové věci se dříve přiházely s dopisy a nyní s SMS a i jinak.

1 0
možnosti
MK

Ještě bych to panoptikum nediskutujících doplnil o pana Vladimíra Veverku, jehož extravagantní názory beztak slušnou diskusi téměř vylučují.

0 0
možnosti
DV

D67a49v70i91d 34V87l33k

23. 1. 2018 11:46

Mrknu se neznám. Díky za tip

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,44
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik