Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Moooc jsem se nasmála!!!Karma....;-D;-D

0 0
možnosti
JO

;-D;-DZasmála jsem seR^

Aquaparky - mám kluky a užila jsem si aquaparků až moc, včetně všech možných atrakcí. Ted už jsou kluci velcí a jezdí na tobogánech sami a já jsem osvobozená. Ale vyzkoušela jsem s nimi téměř vše, byla jsem měkká a nechala se ukecat skoro na všechno, taky jsem se mnohokrát nadýchala i napila vody. Takže letos jsme navštívili 2 malé a jeden velký Aquapark - ten u Prahy. Kluci si jezdili, jak chtěli a já si v klidu plavala nebo ležela. Na atrakci mě nepřemluvili ani náhodou, už nejsem tak blbá, jako ještě loni, kdy jsem jela na nafukovacím kruhu, vypadla z něho, následně upadla na záda, nevěděla, kde je dno a kde vzduch, vdechla několik doušků vody, vypila litr vody a kašlala a smrkala jsem vodu ještě půl hodiny po té. Pamatuju, že se mi tenkrát chtělo fakt brečet, proč jsem se jenom, já blb, nechala zase přemluvit. Ale ten nátlak na mě bývá silný.

Vietnamci- byla jsem ve Vietnamu na vietnamské svatbě. Ačkoli nejsem nijak vysoká, byla jsem největší ze všech - jak do šířky, tak do výšky. Ty fotky nikdy nikomu neukážu. Vypadám jak velryba mezi lososy.

2 0
možnosti
DV

D96a69v25i34d 97V77l96k

30. 8. 2014 13:05

Jistě píšu to i v úvodu, ale kluka jsem opravdu vytáhl a nadáno dostal. Nepíšu politický komentář, tak si mohu snad ;-)trochu nadsázky dovolit.

0 0
možnosti
PP

P31e64t79r 97P30e45t33r19o54v

30. 8. 2014 12:54

Ale malinko jste si zapřeháněl, viďte, statečný zachránče?

0 0
možnosti
VR

No jo, čecháčkov, raději jste ho měl nechat utopit.

0 0
možnosti
Foto

J40a47n14a 72M80a36j77o89v20á

30. 8. 2014 10:20

Díky za počtení. Tak tam asi nepojedeme :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,22
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik