Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Za covidového šílenství obchody platbu kartou upřednostňovaly klidně i u jediného rohlíku. Tak proč by tomu tak nemohlo být i dnes.

0 6
možnosti
RK

Máš to napsané v blogu študente. Je třeba nečíst jen nadpisy

11 0
možnosti
JD

Tak si přece zařiďte terminál ve svém mobilu jako aplikaci. Jen si stáhnete aplikaci a z vašeho mobilu máte platební terminál. Nebudete platit žádné poplatky za transakci. Tato řešení dávno existují. Hledejte v Googlu "terminál v mobilu"

Já jsem velký zastánce hotových peněz, ale na druhou stranu miluju placení mobilem:-)

1 0
možnosti

Já jsem tak zpozdilej, že chytrej telefon nemám. Vyhovuje mi starej tlačítkovej.

4 0
možnosti
JH

Nevidím nic špatného, když u kasy je upozornění platba kartou od 100 Kč. Je to myslím rozumný přístup. Ale to co se rozmohlo v restauracích je jen ojeb a návrat do šedé ekonomiky.

5 2
možnosti

Souhlasím, u nás to mají všichni Vietnamci.

1 0
možnosti
JL

J15a78n 36L19o60r74e90n18c

25. 7. 2023 2:31

Mně vyhovuje placení drobných každodenních výdajů hotově. Vyberu si vždycky 3k z bankomatu a při každém placení mám představu kolik jsem už utratil a jestli se nemám začít krotit. Jasně, můžu si průběžně kontrolovat stav účtu a výdajů přes mobil,ale mně to vyhovuje takto po staru. Kartu mám u sebe taky a když nastane situace, kdy si jdu koupit sváču a mám u sebe nejmenší třeba litr, dávám paní v lahůdkách vybrat, co je pro ní přijatelnější. Když má v kase dost hotovosti na vrácení, obvykle si radši vezme litr.

3 0
možnosti

Já vám rozumím a souhlasím s vámi. Nicméně tohle je problém především bank, které si v České republice účtují nehorázné poplatky za kde co.

Zkuste přijmout můj pohled: bydlím na vesnici, nejbližší bankomat mám od baráku 10 km. Do práce jezdím svozovým autobusem, který mi u bankomatu ve městě nezastaví, výplata z práce mi chodí samozřejmě na účet. Nemám hotové peníze, pokud si pro ně nepojedu - a to je 20 "kiláčků" - tam a zpátky.

Je fakt, že s kartou nekupuju jeden rohlík. Ale platím bezhotovostně, protože jinou možnost nemám.

18 0
možnosti
DR

Já to mám z té vesnice trochu jednodušší. Jednou za cca měsíc zajedu na poštu kterou mám kousek a kam stejně čas od času chodím, vyberu si hotovost na celé toto období a pak mám naprostý klid, tzn. nemusím už pak nikde jinde ani poletovat s těmi hloupými kartami ani řešit nějaké bankomaty.

5 5
možnosti
VF

Děkuju za osvětu (bez ironie ) a srdečně zdravím.

5 0
možnosti
Foto

Platit i drobnosti kartou by mělo být normální - ale mělo by také být normální, že si za to nebude banka účtovat nesmyslně vysoké poplatky.

Pokud si v některých případešch nesmyslné poplatky účtuje, je placení kartou v těchto případech samozřejmě také nesmyslem.

17 0
možnosti
JK

Ty poplatky by měl nést uživatel karty. On tu službu využívá.

11 0
možnosti
DV

D10a87v81i43d 24V18l40k

24. 7. 2023 22:17

Napsal jsem poměrně umírněný blog. Přesto to zase někteří berou jako červený hadr a zbytečně se tady rozčilují. Chtěl jsem jen nabídnout pohled ze strany obchodníka, který navíc karty samozřejmě bere. Chtělo by to prostě trochu tolerance a ohleduplnosti.

46 0
možnosti
VZ

A to chcete po malém českém človíčkovi? Jak bláhové. Já jsem z principu obojetný. Platím kartou, ale taky mám u sebe slušnou rezervu v hotovosti, pro přápad, že někde karty neberou vůbec anebo to zrovna nejde, protože je nějaký technický problém, což taky není tak úplně vzácná situace. Zažil jsem to už aj ve velkých obchodech ve městech.

Kamarád v mém rodném kraji má taky pár menších obchodů a když se o tomto někdy bavíme, tak říká, že lidi, co chodí bez hotovosti nechápe. Stačí třeba nějaká pořádná buřina, kdy vypadne elektřina a třeba aj sítě. Jemu krámy pojedou, protože má záložní generátory, aby mu neodešlo mražené a chlazené zboží. A pojedou i kasy, takže za hotové nakoupíte, ale kartou v té chvíli prostě nikdo nezaplatí.

25 1
možnosti
JH

J73i89ř49í 89H80o95l10ý

24. 7. 2023 22:16

Snad by neměl být problém požadovat při platbě kartou například minimální částku útraty 100-200Kč?

Nebo naopak při platbě pod 100Kč náklady paušálně naúčtovat zákazníkovi. Platí řekněme 55Kč + 5procent.?

5 2
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,57
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik