Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J69a95n 23Z33i66e78g95l77e86r

21. 10. 2022 10:29

Při své cestě po Rusku jsem viděl obraz jednoho města z carské éry, myslím si, že to byla Vologda. A když jsem pak uviděl to samé místo v reálu, tak jsem si řekl, že za cara to tam vypadalo líp než to vypadá nyní za Putina.

10 0
možnosti
LP

A kolik reakcí s radostným tetelením jste viděl pod článkem o mlácení ženských kladivem ? Nebyly to spíš reakce, které říkají, že nejde věřit úplně všemu, co z kohokoli vypadne ? Zrovna to mlácení kladivem mě trochu udivuje. Když někoho mlátíte kladivem do hlavy, pravděpodobně ho zabijete. Když ho budete mlátit do kolena, pravděpodobně mu to koleno rozdrtíte...A nějak si nedovedu představit, že někdo mlátí ženskou kladivem třeba do lýtka. Ale o tom můj příspěvek není, protože jsem tam nebyl a nemám potřebu znevěrohodnit výpověď kohokoli.

Takže pro jistotu, ať gró mýho příspěvku nezapadne, kolik radostných tetelení jste zaregistroval ?

V[UA]V

3 21
možnosti
DV

D82a34v85i76d 24V34l30k

21. 10. 2022 11:02

K čemu je tenhle příspěvek? Stačilo napsat věřím a fandím Putinovi.

9 2
možnosti
JZ

J80a12n 51Z87i63e89g91l81e65r

21. 10. 2022 10:22

Naprosto zasloužená karma Davide. :-)R^ Myslím si, že si ty týpky odhadl dobře. Také si říkám, co je to za lidi, kteří obdivují barbarské a zaostalé Rusko, s jeho vesnicemi se zchátralými baráky, bez WC, bez koupelen, bez vodovodů a někde i bez elektřiny, kde lidé v současnosti žijí jako u nás před sto lety. Co je na tomhle světě k obdivu? Nic! A tito prázdní a hloupí obdivovatelé Ruska, kteří tam v životě nebyli, by v něm ve skutečnosti nevydrželi ani minutu.

18 1
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,14
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik