Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J95a31n 54Š20i73k

30. 9. 2022 10:43

Naprosto trefa do černého, Davide. Jinak mám jiný názor na mazání komentářů, i když jde o nechutné osobní výpady. Ten, kdo se snaží vylívat kýbl sra.ek na jiného, si ho nakonec vylije na hlavu sám a on je ten, kdo se odkope, co je zač a smrdí. Tím, že ho smažeš mu kolem hlavy dáváš věnec nevinnosti, protože on bude teď bude akorát vykřikovat, že měl jen jiný názor a tys nechtěl, aby ho ostatní znali. Ale je to samozřejmě tvoje věc. Hezký den

9 0
možnosti
Foto

Problém je, že autoři nechutných výpadů se tím pyšní.

1 0
možnosti
DV

D35a18v72i53d 29V44l89k

30. 9. 2022 10:28

Jeden příspěvek jsem smazal.Zcela otevřeně se přiznám ,že osobní výpady pana Petříka v diskusi nechci.

3 0
možnosti
Foto

Mne stačilo vidieť meno organizátora.... V Českých Budějovicích známa firma....

3 0
možnosti
Foto

Nějak se ta revoluce na kterou zvaly létáky nepovedla....a to je mezi podporovateli největší místní politická spodina a ani to nezabralo.:-)

4 0
možnosti
ZZ

Vy se řadíte také mezi politickou spodinu, nebo si o sobě myslíte, že jste něco víc ?

:-P

0 0
možnosti
OU
DV

D23a73v66i13d 71V58l49k

30. 9. 2022 9:58

Já jsem žádnou zpátečku nezařadil pane Konrád. Podívejte to ,že vláda s řešením energetické krize naprosto zaspala je fakt.To , že Síkela je klaun je taky fakt, na tom se asi shodneme Jinak problém dnes samozřejmě mají hlavně ti kdo nemaji zafixované ceny, což se stalo na jedné provozovně ne mp vinou i mně. Jinak já se odmítám dívat na svět čistě ideologicky, jak to asi preferujete Vy a kritizovat jakoukoliv vládu budu dokud to jen bude možné a pokud si to zaslouží. Ano Fialova vláda nastoupila do velmi těžkého o a nevděčného období, ale o to víc by neměla fingovat na půl plynu.

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

VS

Zajímavé. Podle vyjádření těch řečníků na zmíněné demonstraci bych řekl, že české firmy jsou půl kroku před bankrotem, bez ruského plynu a bez vystoupení z EU jim hrozí do týdne zánik a vy máte veget.

6 0
možnosti
MV

"proč jste na nás sprostý, když my s vámi jednáme slušně", zeptal se tv redaktor jednoho z účastníků, kterej... (nemůžu to sem napsat, protože kodex). Odpověď démon stranta: "Protože na to mám právo." Pak jsem odešel od bedny a nalil si panáka. Vlčáku, karma.

12 2
možnosti
Foto

No vidíte a normální lidé na něco takového vůbec nekoukají.

0 0
možnosti
JP

J94a81n 16P28a21v82l66í65k

29. 9. 2022 18:44

Koukal jsem na začátek (dlouho jsem to nevydržel) a sem tam nějaký výsek, jako např. jakási anglicky mluvící aktivistka (pravděpodobně od neonácků v Německu), která pronášela fráze o boji za svobodu, přičemž plénum reagovalo skandováním Svobodu, svobodu!, aniž by jim bylo nápadné, že demonstraci asistovaly desítky policistů. Vrcholem byl ovšem závěr, kdy se pořadatelé pochlubili tím, že vědí, jak svrhnout současnou vládu: přimějí prezidenta, aby vládu odvolal a vzápětí jmenoval podle jejich diktátu. K této geniální úvaze je inspiroval čl. 62 Ústavy ČR. Publikum jásalo. Takže z toho lze vyvodit, že účastníci byli dílem lidé bez mozku, dílem lidé zasažení emocemi nenávisti různého stupně vůči USA, EU, NATO, premiérovi, předsedkyni Sněmovny atd., a láskou k válečnému zločinci a masovému vrahu Putinovi a kverulanti všeho druhu, kteří mají dle svého přesvědčení právo na blahobyt, který jim vláda musí zajistit, a to hned.

18 0
možnosti
ST

"Krvelačná" lůza - viz video "Moc nechybělo, aby ji začali flastenci lynčovat..."

https://twitter.com/DagmarKavkova/status/1575197155979300864

4 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,45
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik