Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I10v76a22n75a 93L21a10n87c60e

21. 6. 2022 19:51

"...uchmatne si koho chce! A ani se nenadějete a máte s ní fotku v Blesku na titulce aj s tou Niveou na prdel v ruce!"

Nádhera;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Svatá prostoto. Byznys je byznys a láska je láska. Proč nesehrát divadlo. Pro ,,veřejnos". A ta to hltá. Vydělá na tom kdo? Agáta i Soukup. A media. I to Soukupovo;-D A utor alespoń tu karmičku;-D

0 0
možnosti

Ještě že jsem byla doma sama, když jsem si tu novinku přečetla. Řvala jsem smíchy a řekla hodně sprosté slovo. Asi se ze mě stává škodolibá drbna.;-)

4 0
možnosti

zpátky mezi truhláře, serfaře a jiné povaleče

..................................

To myslíte vážně, že truhlář je povaleč?

1 0
možnosti

Není to odděleno čárkou ? :-)

0 0
možnosti

Švestky už bude Agáta česat s jiným šíbrem. Někdo to holt má se vztahama jako rbnb... Zdravím, Vlčáku.

9 0
možnosti

Tenhle vztah dobře nedopadne i když bych jim to přál (přej a bude ti přáno). Víte, mám za to, že baranndovskej Jarda je zcela a ouplně zakoukanej do sebe samého. Kdo nevěří ať si Jardu večer pustí. Se spadlou bradou budete valit voči a šeptat, "je tohle vůbec možný".

7 0
možnosti
Foto

Tak co myslíš, bude další dítě?;-D

1 0
možnosti

D18a53v97i96d 85V54l69k

20. 6. 2022 15:35

Já ti o tom nic nevím.Ani kolik jich má???

0 0
možnosti

Jojo Davide,okurková sezóna, fotbal má pauzu a ještě že ta Agáta našla toho pravého...on i Soukup se dost dlouho hledal po té speologii se Zemanem...karma ;-D

5 0
možnosti

Třeba je to teď konečně ten pravej a nepochybně je to z čisté lásky.

0 0
možnosti

D74a40v24i81d 86V40l81k

20. 6. 2022 14:25

Ty taky nejezdi do Prahy;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS