Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Moc už na tebe, Davide nereaguju, ale tenhle tvůj "výkřik" mě tedy vylekal.

Zní mi to jako padesátá léta -

"Soudruhu musíš se rozhodnout na které straně stojíš!"

Připomnělo mi to film "Občan Brych".

No nic, jistě zde získáš velkou podporu a určo tě dají do výběru, takže tenhle můj koment bude pro tebe jen taková výjimka...

No, musela jsem...

26 16
možnosti
Foto

A soužko, již ses rozhodla, na které straně budeš stát? ;-D

9 6
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

14 4
možnosti
RK

Kolaboranti se odkopávají a je třeba jim dát najevo, co si o nich myslíme.

Karma R^

21 5
možnosti
Foto

Já nejen zde vidím dosti slaboduchosti. Jako děti jsme pálili papírové krabice s pokřikem ,,hoří Hitlerova chajda". Bylo sice již po válce, ale to nic. byli jsme tehdy prostě jenom děti;-)

6 2
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik