Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Pane Baráku,

račte si uvědomit, že termín agent se překládá do našinštiny jako: činitel, jednatel, pověřenec.

0 1
možnosti
JZ

Tak, jaké má Rusko u nás zastání, ukázala situace v neděli v Praze, kam před ruskou ambasádu dorazilo podpořit Putina asi deset zoufalců. ;-D;-D;-D

3 2
možnosti
VB

Jenže měli odvahu tam dorazit, a to je děsivé, hovoří to o situaci ve veřejnosti.

1 1
možnosti

Je zajímavé, jak se tady najednou objevují nová jména diskutérů, srdnatě bojujících za Rusko. Proruská pátá kolona mobilizovala.:-/

7 4
možnosti
JZ

Z Moskvy již dorazily pokyny a další identity. ;-D

2 2
možnosti
KK

Hodne jednoduchej a jednostrannej pohled na vec. A kdo ma jiny nazor nez ja, je automaticky idiot. Svet je prece cernobily.

Na netu je kazdej hrdina...

12 1
možnosti
PV

Problém novodobých liberálních bolševiků je v tom, že jim stačí říci Rusko a už mají o vině naprosto jasno. Důkazy nepotřebují...

Normální, propagandou nezmanipulovaný člověk se v té změti informaci snaží vyznat. Pořád netuší, jestli opravdu existují nějaké důkazy, že co se hlásá, se opravdu stalo. Údajně stále probíhá vyšetřování, údajně je pouze silné podezření, že to byli Rusové... Vše je zatím tajné a čeká se na odtajnění. Celou kauzu navíc iniciovala BISka - stejná BISka, která před pár lety vyzvala, aby se začaly přepisovat naše dějiny, protože jsou (prý) proruské. A poté přišla hloupoučká kauza s kufrem plným jedu, kterým měl být otráven primátor Hřib. Jakou máme jistotu, že BISka s námi zase nehraje nějakou svou další stupidní zpravodajskou hru.. ?

Ale takové je myšlení normálního občana. Čeká na nějaké relevantní informace

Liberální bolševik má jasno: kdo není s námi, je proti nám. Kdo se neúčastní obecné hysterie, je nutně proruský živel, příznivec Kremlu a Moskvy.

24 5
možnosti
VB

Klasický případ proruského ideového spolupracovníka. Výuka historie je proruská ve smyslu mlčení o vzniku, zločinech, agresivitě bolševického Ruska a jeho návaznosti na dnešní režim Vladimíra Putina. Je pročínská opomíjením nedávné minulosti Číny vybudované na kostech 40-70 milionů obětí komunistického režimu, který zde v nezměněné podobě stále vládne. Bez těchto znalostí jsou nejen děti, ale i dospělí v pozici králíčků, kteří nevědí, co žerou vlci.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=706322

2 8
možnosti
Foto

Pane Kubíčku mi dvacetiletá okupace Ruskem velmi vadila . Měl jsem na ně velkou zlost. Dokonce jsem se pokusil v r. 68 ruskému důstojnikovi který mne tahal od volantu nákladňáku, kdy mne patrola pěti ozbrojených vojáku na cestě zastavila, způsobem ,že mi dal pistoli pod paží mu ji sebrat. Naštěstí měl on více rozumu než já a spokojil se s tím ,že vojáci strhali plakáty z toho vozu. Když říkáte a musíte říct i be. A to bé je to ,že po roce 1969 po prověrkách 90% naši inteligence začalo kolaborovat tím,že prohlásili a podepsali ,že to není okupace ale bratrská pomoc. Bylo asi 10% takových co to odmítli a většinou přišli o místo. Byli to skoro všichni učitelé, policie, vojáci ,úředníci atd. Dělníku se nikdo na nic neptal.

5 2
možnosti
PV

Vidíte, a já jsem myslel, že nás tehdy napadly státy Varšavské smlouvy, a pak okupoval Sovětský svaz....

1 2
možnosti
Foto

Pane Zieglere,jako legrace nic moc.

0 2
možnosti
Foto

Já chápu některé diskutující, tu jejich vděčnost za osvobození Rusy ve druhé sv.válce. Chápu dokonce i to, že je to pro ně silnější, než účast Amíků, přestože těm vlastně do Evropy tenkrát nic nebylo.

Co ale nechápu, je fakt, že jim nevadí (a nebo to aspoň tak vypadá) dvacetiletá okupace naší vlasti. To mi hlava nebere.

Nemáme dostatek informací o Vrběticích.

Ale někteří z nás už ví naprosto přesně, že Rusáci to nebyli.

Protože nás tenkrát osvobodili...

12 0
možnosti
JJ

Nevím, jestli to Rusáci byli, či nebyli. A vadí mi i ta okupace. Ale zatímco okupaci Německou, i se všemi jejími obětmi, jsme přisoudili nikoli Němcům, ale pouze nějakým "nacistům" a je nám neustále připomínáno, že ti dnešní jsou dnes naši přátelé, okupaci SSSR, s podstatně menšími obětmi, budeme dávat dnešnímu Rusku za vinu a posuzovat je touto optikou jak dlouho?

Použiji tedy vaše slova: nemáme dostatek informací a mnozí ví už naprosto přesně, že Rusáci to stoprocentně byli. Protože nás tenkrát okupovali.

10 4
možnosti
JJ

No, už dlouho jsem se tady u blogu a na diskuzi tak nepobavil!;-D;-D Kdo nejde s námi, jde proti nám a buď si vybereš tu správnou stranu, nebo tě postavíme ke zdi. Že přeháním? Ale co jiného vyplývá z tohoto opravdu stupidního blogu? Pokud tedy nejde pouze o to, si tady pohonit. Myslím karmu, samozřejmě.

15 2
možnosti
Foto

Pane Vlku proč by jsme se bránili. Česko stojí na straně těch kteří se připravují a čekají na záminku k útoku a pochodu směr východ. Já teda ne. Já budu stát na straně Ruska. Je mi 76 takže protivník nic moc. Po celou dobu sociku jsem byl propagátor všeho západního. Dalších 30 roků jsem potřeboval na aby prozřel. Nestěžuju si ,konstatuji. Dodám jen ,že múj život byl a stále je plný hezkých zážitku a pohody.

3 5
možnosti
JZ

Tak pane Chýlku do zbraně a s Putinem do útoku. ;-D;-D;-D

1 2
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik