Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No jo, což o to, přežít finančně je důležité, ale o hodně důležitější je přežít covid, Davide... Dnes jsem po měsíci a dvou dnech poprvé v práci, celou tu dobu jsem se pral s covidem. Můžu ti říct, že prachy byla jedna z posledních věcí, které jsem ten měsíc řešil. Ale co ti budu povídat, to bys mi nevěřil, to je nutný si prožít, abys vůbec tušil, o čem píšu...

12 7
možnosti
MK

Díky p.Kroupo,to zde málokdo napíše......i já mám ve svém okolí čím dál tím víc lidí,nepříliš starých,co jsou nebo byli na tom podobně jako Vy,a dnes mi referují,jak se jim změnily na kapačkách hodnoty.

7 0
možnosti
Foto

Přesně tak, musím si domů pozvat kadeřnici, abych nestrašila.

Vám zasloužená karma R^

4 0
možnosti
DV

D23a10v44i36d 27V87l90k

16. 2. 2021 16:20

Včera dcera barvila manželce hlavu. Hádaly se u toho jak .....;-D

2 0
možnosti
MV

pekny, logicky a smutny srovnani a bez zbytecnyho vytaceni se pri psani...pekny

7 0
možnosti
MK

Kadeřnictví, kosmetiky, nehty - zavřeno. A pak se porozhlédněte okolo sebe a prohlédněte si pár žen. Ty starší i mladší mají upravenou fazonku, jsou ostříhané, ty starší nemají žádné šediny, /a že by za dobu, kdy je zavřeno, musely mít odrosty aspoň 5-6 cm, ty mladší mají melíry nebo hombre /to doma svede málokterá/, mají vytvarované obočí, gelové nebo akrylové nehty....ilegalita, jak vyšitá. A malá domů. Přitom pobírají covid podporu za znemožněné podnikání. No, není to krása? Btw. stačí se podívat na Schillerovou nebo Maláčovou... A takhle my si tady žijeme. Jinak karma.

9 0
možnosti
DV

D61a60v47i58d 84V10l96k

16. 2. 2021 16:19

Historky o tom jak všichni pobírají Covid podporu jsou legrační.Vyplnění žádosti kvalifikovanou účetní trvá 16 hodin a podporu požádanou na podzim hospody nemají do dneška a podel nového pokud máte pokles tržeb "JEN 49 % nemáte nárok na nic, přitom likvidační pokles tržeb při dnešních maržích už je tak 25-30% Spousta lidí nic nečerpá taky proto ,že se bojí drakonických kontrol z Fú anebo musí vracet podporu kvůli tomu ,že zaplatili o dva dny později sociálku.A z finančáku obvolávají živnosníky a vyhrožují jim ať žádosti stáhnou.

9 0
možnosti
MK

...je vidět,jak se mají někteří naši podnikatelé špatně...pouze jedny zimní boty a to zcela jistě používané již 10 mírných zim. Stavte se,mám troje.....anebo to byla nadsázka? Tak to pardón......

0 11
možnosti
MK

na co bych měla troje zimní boty? doteďka žádná pořádná zima nebyla, na těch pár dnů v roce, co za poslední desetiletí zima trvala, mi v pohodě postačil jeden pár teplých bot8-o

3 0
možnosti
GH

G63e34o60r90g47e 32H65o78l12y

16. 2. 2021 15:53

Jo, moc dobre se na ty casy v 50. letech pamatuji...diky za pripomenuti.

6 0
možnosti
Foto

Jo, jo , "nihil novum sub solem".

0 0
možnosti
AK

Určitě jste chtěl napsat "nihil novi sub sole", že jo? ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Víc snad netřeba dodávat. :-)

21 0
možnosti
JV

J14i98r46i 47V94r45a46b42e10c

16. 2. 2021 15:33

A to byly jeste ted pro mnohe zlate casy. :-(

6 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,29
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik