Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I když to moc nesouvisí s vážností tématu, nemohu se nepodělit o dvojnásobné štěstí, které mě potkalo někdy v 80.letech. Vyhrál jsem v tehdejší Sportce 10 000 na číslo sázenky a když jsem šel z pošty s výhrou v kapse kolem "Kolů, šicích strojů", zrovna se tam začala tvořit fronta na právě došlá česká kola. Tak jsem se hned zařadil na přední místo a koupil hned dvě, pro sebe i pro ženu. Já myslím, že větší štěstí než mne, nemohlo v té době nikoho potkat.;-D

10 0
možnosti
Foto

Tajně? Asi jak kdo. A nejspíš asi ti, co to je i bylo pro ně ,,normálka". S ,,papírem" i bez;-)

0 0
možnosti
PC

Pane Vlku, velice Vám rozumím.R^ Při čtení některých příspěvků (namířených proti Vám) je mi velice smutno. Pokrytectví nesnáším.

14 1
možnosti
DR

A v čem je to pokrytectví? Že porovnává tři kola na skladě za komunistů, které tehdy opravdu nebyly, se zbožím dnes, kterého si člověk může i přes zavřené kamenné provozovny koupit přes net kolik ho napadne? ;-D

1 9
možnosti
DR

Tak přihlouplé přirovnání opravdu nemohlo napadnout nikoho jiného než odcházejícího pana Vlka. Rv

0 31
možnosti

Tak přihlouplý komentář opravdu nemohl napadnout nikoho jiného, než i nadále opruzujícího Dana Rozsívala.:-)

21 0
možnosti
ND

Davide, před pár lety jsi udělal šťastné rozhodnutí když jsi šel do podnikání v potravinách, pořád máš tím pádem příjem zajištěn, i když koupelny asi mohou prodávat jen v rámci stavebních prací a stavebním firmám (nebo ani to ne?) navíc ještě pomáháš druhým, když prodáváš jejich zboží a oni tedy mohou to zboží vyrábět.

A boty snad už od pondělka...

5 0
možnosti
Foto

R^ Přesně, jak jsem psala v posledním blogu, i v Itálii jsou obchody otevřené, i služby a počet nakažených se nezvedl, naopak , už otevírají i restaurace!!!!

16 0
možnosti
MK

Vláda dělá spousty špatných rozhodnutí(nařízení),otázkou je,zda jejich nedodržovaní nás nevede směrem,kam nikdo z nás nechce.hezký den do Hlubočep.....

0 1
možnosti
DV

D33a73v56i88d 89V31l19k

16. 2. 2021 17:47

Mně připadají tak strašně pokrytecké ty kecy o tom jak "Nejdůležitější je zdraví " Samozřejmě , že je, on to tady někdo v blogu zpochybňuje??? Docela by mě zajímalo, jak by se v tomhle státě tvářili zaměstnanci, kdyby jim vláda zakázala chodit do práce a když si vyřídí extrémně složuitě dotaci, tak jim možná pošle třeba čtvrtinu příjmu. To by bylo řevu.

31 0
možnosti
MK

Klííííd,mluví z Vás emoce. Máte zhruba podobné možnosti,jako zaměstnanec. Můžete ukončit podnikání,nechat se zaměstnat u někoho schopnějšího(ikdyž nedávno jste se zde holedbal,jak generujete zisk),zaevidovat se na na pracáku,nebo si to hodit.......volba je jen na Vás....

2 18
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Pane Kroupo, vítejte, nedávno jsem se tady na blogu ptala, kam jste zmizel. Že za tím bude covid, jsem pokládala za pravděpodobné. Když dnes není někoho vidět, nejen virtuálně, má v tom nejspíše prsty covid. Tolik lidí, i mladých, už zemřelo, tolik lidí prožívá velkou bolest ze ztráty svých bližních, a jiní tady skuhrají nad tím, že nemohou ke kadeřníkovi nebo do obchodů. Čert vem všechny takové nedůležité starosti; zdraví a život jsou mnohonásobně cennější.

5 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
13 0
možnosti
Foto

Vždy kdy se srovnává nesrovnatelné nevyjde z toho dobrý výsledek....zavření maloobchodů a služeb je ovšem dost nesmyslné a žádný úspěch nepřineslo. Většina lidí stejně nyní kupuje to nejnutnější.

7 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,12
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik