Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I56v61a35n86a 68L80a18n48c29e

17. 2. 2021 13:59

!!!!!!To, co politici v Cechách dělají je k neuvěření.??? Florida, Georgia, Texas stále všechno otevřeno, školy fungují už od srpna minulého roku. Mnoho dalších států je otevřeno. Zajímavé by bylo kolik lidí v Cechách zemřelo za rok 2020. Na počítači si najdete rok 2019 a rok 2018, ale nikde není 2020. Protože kdyby se porovnala celoroční umrtí, tak by se možná ani tak moc nelišila od jiných let.??!!!!

5 2
možnosti
MG

Tady máte zprávu Českého statistického úřadu, tedy "oficiální státní čísla" z 2.2.2021.

https://www.czso.cz/csu/czso/v-roce-2020-zemrelo-pres-129-tisic-obyvatel-ceska

Dočtete se tam, že jde zatím o předběžná čísla, protože je teprve druhý měsíc v roce a některá data z konce roku ještě nebyla zpracována. Nicméně informace, kterou podle vás vláda tají, aby nevyšlo najevo, že se čísla vůbec neliší od předchozích let, je hned v první větě:

"Podle dosud dostupných údajů z hlášení úmrtí zemřelo v loňském roce 129,1 tisíce obyvatel České republiky, což je o téměř 17 tisíc více než v roce 2019. ..."

Tak snad umíte alespoň číst a přečtete si to, když už neumíte zadat do vyhledávače tak krutě složitý klíčový výraz jako "cr umrtnost 2020", po jehož zadání se vám tohle zobrazí hned jako první. Jinak mě taky štve, že to vláda dělá hloupě, ale takhle konspirovat čistě na základě vlastní nemožnosti, to ničemu nepomůže. Nanejvýš si pár dalších jednoduchých lidí řekne "tak pokud takovíhle inteligenti jsou proti vládě, tak té vládě radši budu věřit."

5 0
možnosti
BH

Karma.

Pomatená Šilerka vysvětlovala, že výpadek z příjmu do státního rozpočtu z daní 100mld zůstane lidem, firmám a živnostníkům v kapse!

Již pouze za tento blud a lež by měla být okamžitě zbavena funkce a požitků s doživotním zákazem práce ve státní správě!!

7 1
možnosti
RK

R57a96d44e61k 11K10o92h79u72t

17. 2. 2021 18:59

Zajímavý názor. Když osobně zaplatím o nějaký tisíc míň na daních? co se s těmi penězi stane? Se vypaří nebo co? A proč OSVČ často optimalizují daně ostošest, když jim stejně z toho co nezaplatí na daních nic nezůstane?

0 0
možnosti
DV

D53a93v31i33d 18V13l35k

17. 2. 2021 10:03

Děkuji za diskusi. Je zvláštní , že ať tady napíšu jakýkoliv názor, vždycky se přiřítí nějaký pan Klímek, Rozsíval, nebo jiný chytrák s neutuchající touhou mě to natřít , urážet mě a zesměšnit. Nejsem si vědom, že bych třeba v tomto blogu "brečel" nad tím, že se mi nedaří, přesto musím snášet tohle pošklebování zamindrákovaných hlupáků schovaných za svoje PC. Štve mě to spíš proto ,že jsem zvyklý si všechno vyříkat osobně chlap chlapovi. No nic, loni jsem tady s blogováním na půl roku seknul, právě kvůli takovýmto lidem. Jedním z důvodů proč jsem se vrátil bylo, že mi více lidí řeklo, že jsem jim tímto vlastně ustoupil a vlastně nade mnou vyhráli. Takže to už se opakovat nebude, máte kluci smůlu.;-D

20 0
možnosti
MK

Správné rozhodnutí , chyběl by jste mi.... Ať se daří...

1 2
možnosti
Foto

I44v60a53n 11V60e21s74e10l70ý

17. 2. 2021 10:01

Víte co mě na tom zaráží? To vláda nepotřebuje to DPH ze všech těch nákupů a služeb a raději vyplácí nějaké kompenzace aby sekera státního rozpočtu byla co největší. E-shopy to asi jistí, ale jsem přesvědčený, že určitě propad je.

Víte, já se rozhodl pro nové auto a i autosalony jsou zavřené a tak jsem ho objednal při servisní návštěvě a státní kasa vyinkasuje skoro 130 tis. - jo a ten autosalon je stodola se stropy vyššími než u Babiše a za celou tu dobu jsem tam strávil tam přišel pouze listonoš.

1 0
možnosti
DV

D76a11v92i28d 98V73l38k

17. 2. 2021 10:06

Ivane já jsem si šel koupit nové auto a slečna zaměstnankyně mě vyhodila, že mi maximálně dá prospekt, tak jsem si svoje peníze nechal no a stát taky nedostal nic.Ona pak Schillerka zatne letos zase půlmiliardovou sekyru.

3 0
možnosti
VB

Ona to bude spíš pomsta, víte proč? Před nějakou dobou všichni malý obchodníci machrovali jak výrobky a produkty Agrofert holdingu neprodávají. No a tady máte výsledek.

2 0
možnosti
DV

D56a45v55i44d 76V34l25k

17. 2. 2021 9:51

A to Vám připadá správné??

2 0
možnosti
JS

J56a73n 51S81o45u46č32e82k

17. 2. 2021 6:45

No vidíte, ani jsme si nevšimli a jsme opět tam, odkud jsme před pár desetiletími tak rádi prchali. Já jsem zase přes několik známých sehnal kadeřnici, která mně nakonec ostříhala tajně v garáži za dvojnásobnou cenu. Ještěže si pamatujeme tu dobu podpultovek a různých protislužeb, teď se to hodí.

5 1
možnosti
MK

Tak to okradla nejen vás ale s největší pravděpodobností i stát, potažmo vás i mě ještě jednou na kompenzačních bonusech.... Fajny kšeft, ale to je Vaše věc

0 1
možnosti
NP

Obecně se již od dob komunizmu považovalo označení " žinvostník" za sprosté slovo. A přetrvává to dodnes. Úspěch se neodpouští. Všichni živnostníci si zaslouží obdiv za to, že se snaží přispět svým dílem na rozvoji trhu.

Platí daně, nepobírají nemocenské dávky ani proplacení dovolené, nebo jiné benefity a do svého podnikání dávají své srdce i duši. Svým přičiněním , že se dokáží sami postarat o sebe jsou pro ty, kteří toto neumí trnem v oku. Každý se pro podnikání nehodí, protože toho není schopen.

Davide, dík za připomenutí 80ek, kdy tento druh směnného obchodu byl běžný. V této zemi nebylo nic. Přesto,že tu nic nebylo, se vše dalo sehnat a opět to začíná platit. To je ale moc špatně a neumím si představit, že se to vrátí a bude to norma. Doufám, že ta kreativita je jen dočasná :-). Živnostníkům a tobě přeju "restart" a na ty co ti píšou nechutné příspěvky kašli. R^

24 0
možnosti
JK

J39a53n 35K98o76z77á71k

17. 2. 2021 0:23

Spíš jsem ten blog bral jako nadsázku. Už rok nakupujeme téměř vše online. Takže žádný výměnný obchod jako za bolševiků.

0 0
možnosti
MH

Jo jo... už rok se chodím tajně ostříhat ke kamarádce kadeřnici na Prahu 5... vždycky za mnou zamkne mříž, aby nikdo neodhalil tuto protistátní činnost... v zimních měsících je třeba chodit “za světla” jelikož není možno v provozovně rozsvítit... baví mě ta spiklenecká atmosféra uvnitř, kde jedna paní čeká až ji uschne barva a druhá než přijde po mě na řadu... a u toho vedeme protistátní řeči, jak nás to všechny s...! A atmosféra je báječná... A nebo chodím na pivo, pro změnu do hospody na Prahu 8, vchod je ze zadního dvorku a člověk musí na dveře vyťukat smluvený kód... no a vevnitř v místnosti za kuchyní... dva dlouhé stoly s lavicemi... spousta lidí... a dokonce se tam i kouří... jako nekuřák jsem tomu už odvykl, že po příchodu domů všechny hadry putují hned do koše na prádlo a bunda se přes noc větrá na terase, ale rád jsem se vrátil do oněch starých časů, kdy do hospody ještě nevjížděly kočárky a štamgasti hulili u karet o 106 :) ... Přijde mi to sice celé jako divný sen, ze kterého se ne a ne probudit... ale co už... ať žije underground :)

10 1
možnosti
KK

No jo, podvádět se musí umět a když se to správně podá, tak i stádo zatleská ...

1 16
možnosti
RK

R48a17d45e39k 25K29o60h48u87t

17. 2. 2021 19:28

jestli to správně chápu, to není stádo. To jsou ti lepší, inteligentnější z nás.

0 0
možnosti
RK

R98a81d32e63k 84K42o25h98u55t

16. 2. 2021 19:19

Když si vzpomenu na rok 2009 a 10 % nezaměstnanost, tak co si pamatuji, tak se o vyhozené nikdo moc nezajímal. Zákonných 6 měsíců podpory v nezaměstnanosti a starej se o sebe sám. Nikdo je nějak extra nelitoval, nikdo jim nevyřizoval nějaké krizové náhrady. Ani firmám , co to postihlo, alespoň co si pamatuji. A ti lidé nemohli za to že si někdo v Emeričce mastil kapsy. A těžko chápali, že to není ekonomická krize, ale krize bankovní. Jako by je to tehdy mělo utěšit.

3 8
možnosti
RK

R35a90d17e84k 72K83o28h96u61t

16. 2. 2021 19:28

Nebo byly tehdy různé programy antikrize 1 až 28?

0 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,29
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik