Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já koupil z Hervisu Salomony přes Internet. Večer jsem je objednal a obden byly ve Zlíně na prodejně. Abych nemusel čekat na případnou výměnu, objednal jsem dvě čísla po sobě. Vyzkoušel je v autě, jedny sedly výborně, druhé jsem hned vrátil a asi do třech dnů jsem měl peníze na účtě. Prozatím se nevyskytlo vůbec nic, co bych si nebyl schopen nakoupit "normální" cestou. Jinak - u nás na dědině mají nad Jednotou po celou dobu otevřený obchod Vietnamci úplně se vším. Je fakt, že ne každý je technický typ a s internetem si vystačí a raději se plíží do prodejny.;-)

Ale ano, s tím, že se mi zdá nesmyslné uzavření malých obchodů souhlasím i já.

0 0
možnosti

A co teprve punčochy... to je podpulťák! Vzpomínám si na babiččino vyprávění, jak se punčochy špatně sháněly za války... hlavně ty hezké jemné pavučinkové .... Já se takto plížím zadními dvorky pro punčochy, pro ty hezké :-) A klidně i ty teplé... jenže podle vlády je to vše "zbytné" zboží, nu což, alkohol se prodávat smí, tak se asi mám zahřát lahví špiritusu. Podle vlády totiž klidně můžeme chodit bosí, naboso.... a taky "naostro" ;-D mezi "nedůležité" věci patří totiž i spodní prádlo....

0 0
možnosti
Foto

No, nevím, ale u nás v Kauflandu prodávají normálně jak ponožky, tak punčochy. V pátek si tam žena jedny kupovala...

0 0
možnosti

aktualne vyhlaseny nouzovy stav je neplatny, dokonce protiustavni, takze neni treba se bat

1 0
možnosti
Foto

Asi zůstanu dlouhovlasa ;-D bez bot a nahá ;-D

Davide podpultovky frčí i u nás. ;-)

4 0
možnosti

D16a34v18i68d 82V21l70k

20. 2. 2021 18:13

To bude krásný nahatá Bohunka:-)

2 0
možnosti

Karma zato jak velmi decentně a pěkně

jste toho psa podrbal a nakonec nakopl do jeho koulí. Mnozí Covid19, slouhové a inkvizitoři již lkají a naříkají, že stále nemají větší kompetence a tudíž mají stále málo práce, aby si vytvořili jako v minulosti slovutní členové STB, formou strachu, nové přátele a v očích vedení a všech vedoucích Českého státu, se stali opět nepostradatelní.... ;-) [>-] :-P EU ;-)!

2 0
možnosti

L16u51m32í40r 81G30a25z48d83a

18. 2. 2021 21:01

Tak to je trefné, díky za blog. Je to neuvěřitelné, že s STB-ákem v čele jsme se dopracovali až do stavu, že si nemůžeme legálně koupit boty :(

4 0
možnosti

A59l76e78š 16V38o86l29f

18. 2. 2021 15:14

Ano, pane, vy jste přesně vzor čechů, kteří vždy a vše musí nějak ojeebat. Právě proto jsme dnes nejhorší v celé Evropě. Se vším vyjeebat a ještě se chlubit. Úplně stejně, jako třeba vlekaři. Mají zakázáno pustit vleky hlavně proto, aby tam nejezdili houfy lyžařů po sjezdovce, stáli fronty u stánků, v hospodách, v hotelech atd. A vlekaří s tím "vyjeebali", že tahají lyžaře na provazech, ještě se s tím chlubí v televizi, takže plno lyžařů tam jede. Vlekaří jsou v pohodě, týden nám tady zaplaťte a potom si doma třeba chcíípněte a nakažte své okolí. Nevím, kde se to v lidech bere, že se veřejně chlubí s porušováním pravidel a tím jsou dokonce považování za hrdiny. Žádná morálka, jen hniiloba chrakteru. Jen tak dál.

2 10
možnosti
Foto

R55a27d16e76k 72H47a47m38p14l

19. 2. 2021 10:19

A nebo je to o tom, jak naprosto nesmyslná ona opatření jsou. Že nějaká být mají a musí, není sporu. Ale způsob, jakým je nastavují a jaká nastavují (a ještě chodí na Slávii; trochu - ale ne moc - to odlehčuji :-), je skutečně do nebe volající blbost.

3 0
možnosti

Zasloužená karma Davide, ano, tohle je třeba připomínat. R^:-)

4 0
možnosti

J98a85n 74K51o86z52l43e37r

18. 2. 2021 8:26

Takže už jste si dostatečně pohladili svá ega ?

0 2
možnosti

D21a98v89i54d 37V91l69k

18. 2. 2021 10:47

Nenoste nám sem svoje mindráčky Honzíku.

2 0
možnosti

P83e20t95r 94B77u74r67i23a28n

17. 2. 2021 15:16

Chodím s kamarádem do dílny, kterou mám k dispozici z jednoho vedlejšáku, hrát tajně šachy. Vytáhneme piva, popelník, šachovnici, pustíme metal a už to mažem do půlnoci. Děláme to tak už od jara.

Tuhle mě potkal vedoucí firmy, které ta budova patří. Prej co se tam děje, protože hlídka, zřejmě nějací sekuriťáci, si všimli, že někdy se tam svítí do noci a jindy ne a že je jim to divné, prej jestli to maj někam hlásit. Tak jsem mu to popravdě vylíčil a dodal jsem, že tam nic neporušujeme. A co je komu do oho, co dělá zaměstnanec v noci v dílně, že?

Pokýval hlavou, poškrábal se na bradě a prej aby z toho firma neměla opletačky. Ale asi opravdu nic neporušujeme. Jen ta světla, ta prej lidi dráždí.

Mám zatemněný okna, pravím já. Ale špatně, dí on, ta hlídka tam viděla proužek světla a podle toho to poznala.

Tak já to příště zatemním tak, aby letci z luftwaffe nic nepoznali.

To jo, to by šlo, kýve hlavou on, dávejte si na to pozor. Firma prej nestojí o to, aby na ní někdo zaklekl.

9 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,62
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik