Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Nedělejte si z očkování srandu (tedy větší než vláda)!

Jako byste nevěděli, že jsme včera předběhli Itálii v počtu úmrtí s Covidem na počet obyvatel. 1.398 ČR a 1.392 Itálie úmrtí na 1.000.000 obyvatel.

A to měli Italové hodně velký náskok!!

2 0
možnosti
RK

My jsme best in covid a ne nějací Talijáni ;-)

3 0
možnosti
MB

Já jsem kupříkladu nepochopil - pro byl vlastně očkován pan Zeman ? ON je zde přece od toho, aby OČKOVAL naši společnost ! Vedle imunity, má svou imunitu ! Je obdivuhodně zdráv, prostata jako u hormonálně rašícího chlapce, kouření mu zdraví upevnilo - doporučuje. I cukrovka se polekala, je nepřítomna a nabrala směr Humpolec .. (Z výroků samoléčitele) ...

Tato zdravotnická záhada, již ve 2 pontifikátu potvrzuje výše popsané ! Bacily typu - Pravdomluvnost, čestnost, příkladnost, pokora - Absolutně šanci nemají ! Nechytají se ! Miloš byl choroben pouze 1x ! Zcela záhadná viróza, která jej zachvátila u Korunovačních klenotů ! Ano, tam byl zachvácen zcela, podobně jako J. Švejk automobilem ! ... :-)

7 0
možnosti
JU

Tekly mi až slzy, jak jsem se řehtal, díky, humor je třeba, a ten černý obzvlášť. Ne nadarmo jsme přeci smějící se bestie. Jen mi dost trne při vědomí, že v následujícím protektorátním vtipu by se vlastně jedno jméno dalo poměrně snadno substituovat, a i ten jiný stav hodně odpovídá:

„Stejně je ten Hitler čestnej člověk.”

„Jak to?”

„No, přeci, přivedl republiku do jinýho stavu, ale taky si ji potom vzal."

P.S. Vrtalo mi hlavou, co mi nesedí na "9.Leden 2022 Zaměstnanci velkých firem, které si to nakonec zaplatí a seženou sami.", a pak mi to došlo. Tak, jak je to napsané, musí být na konci ypsilon!:-) (buď "kteří" a "i", a nebo "které" a "y")

1 0
možnosti
DV

D41a49v31i61d 66V43l33k

23. 1. 2021 9:35

Díky opravil jsem, to mi uteklo.:-)

0 0
možnosti
PN

Ha, ha, ha vtipné....... to je v rámci terapie? A souhlasím skoro s místním všeználkem..... jen bych to škrtal od října. To už nás povedou ti nejmoudřejší co ví jak vše dělat správně. Očekávám, že nejpozději na konci října fasujeme tabletku proti covidu a je vše v pohodě ...

2 2
možnosti
RK

To je dobře pane Petře, že se i koblihoví ultras smiřují s tím, že Bureš v říjnu končí R^

4 0
možnosti
LH

Očkovat proti rymicce? Jste nějak změnil názor... ;-)

1 0
možnosti
LH

Pravda těch 15 000 mrtvých už se nezasmeje nikdy a ničemu....

0 0
možnosti
Foto

Bude se promořovat. Britská mutace nabízí větší rychlost (ale prý i větší smrtnost).;-)

1 0
možnosti
Foto

No, klesá průměrný věk Covid pacientů na JIPkách.

V jeruzalémské Hadasse otevřeli covidovou JIPku pro děti, z 8 lůžek jsou obsazená 4, nejmladší má 10 dní:

https://www.timesofisrael.com/hadassah-hospital-opens-israels-first-pediatric-icu-for-covid-19-patients/

(ICU=Intensive Care Unit, tedy JIP)

1 0
možnosti
JH

Ideologicky, jako obvykle, v pořádku: Jen poněkud křečovité :-)

4 7
možnosti
PV

P78a42v40e92l 47V22é84b42r

23. 1. 2021 9:25

Obávám se, že skutečnost překoná tuto fikci.

6 0
možnosti
RK

Karma s podmínkou. Ty od září si škrtněte, protože už přestane být účinná první vakcinace a budeme znovu začínat u papalášů. A klukům od Zemana to nevyčítejte. Ošetřovatelé v LDN patří také k první vlně ;-)

1 0
možnosti
DV

D67a97v30i79d 23V11l43k

23. 1. 2021 9:14

Ošetřovatelé a zdravotníci měli být naočkovaní už teď.

1 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,64
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik