Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď mně napadlo, jak jste stihl 56 nedělních obědů během 53 nedělí?

1 0
možnosti
DV

D43a16v60i23d 95V24l68k

1. 1. 2021 14:10

Někdy jsem si dal dva;-D

22 0
možnosti
Foto

Máte recht. Člověk si musí vše takto seřadit a je mu to jasné. Přeji vám v roce 2021 hlavně zdraví. To ostatní buď přijde samo, nebo si to koupíme.

1 0
možnosti
Foto

Šťastný nový rok a hodně zdravíčka, Jasně, že to dámeR^

1 0
možnosti
OU
Foto

V podstatě to vidím dost podobně. Pro mě byl ten rok v lecčems dobrý.

Pořídil jsem si psa.

Partnerka se mnou vydržela, což lze přičítat za plus její trpělivosti, jejíž hranice si téměř každý den dovolím testovat.

Užil jsem si dovolenou na horách (ano, jsem ten kazič léta, co nejezdí k moři, ale do hor. Zásadně).

Dcera se dostala na vysokou, syn na střední. Výborně.

Pracovně jsem si polepšil.

A navíc jsem zrovna včera oslavil další z řady svých 21. narozenin. O tom když tak až někdy jindy (to je tradiční douška pro Majku Šípkovou, kdyby sem náhodou zabloudila).

7 0
možnosti

Martine, to si přeci nenechám na Nový roķ ujít. Tak ať máte vydařený i rok nový:-)

2 0
možnosti
Foto

Parádně napsané, díky za úsměv :)

3 0
možnosti
NP

Přeju dobrý rok R^V

1 0
možnosti
Foto

Zasmála jsem se, což je do nového roku v den Nového roku dobrý vklad. Hodně zdraví Tobě i domů, Davide:)

0 0
možnosti
DV

D21a21v88i34d 25V65l92k

1. 1. 2021 11:06

Tobě taky a hodně štěstí drahá Radůzko.

1 0
možnosti
Foto

A stejně měl Zeman s tím Peroutkou holou pravdu.

0 0
možnosti
Foto

Jestli já Vás, pane Řezníku, někdy pochopím; tak ten den si zajdu na panáka - velkýho ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,66
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik