Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

no ano ... kedysi sme prd v MHD maskovali zakaslanim, dnes kasel maskujeme prdenim ...

9 0
možnosti
RE

Máš recht, vůbec nebyl špatnej. Dostal jsem se dokonce do Maďarska a Německa a našla si mě práce snů:)R^

1 0
možnosti
PS

Nejste sam Romane. Z meho okoli se spousta lidi s uzila zahranicni dovolenou. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Super bilancování, i bilance :-).

Šťastný nový rok, pane Vlku.

2 0
možnosti
MZ

Až na ten selský rozum - to si totiž vykládá každý jak chce:-) Jinak samozřejmě karma. Vím, že situace není u některých lehká ve všech směrech. Na druhou stranu, nepřehnala se tu bojová linie, nezkrachovaly burzy, stále máme jakž takž svobodu. Jak bude vypadat rok 2021 je jen na nás, kdy i přes rozdílné názory se k sobě budeme chovat s respektem, odpovědně, bez závisti, věřím že bude úspěšný. Kolegové, přeji Vám všem v Novém roce hlavně zdraví.

MZ

2 0
možnosti
Foto

Davide, včera jsme doma bilancovali uplynulý rok... Nebyla to procházka v růžovém sadě - což ani od žádného roku či jiného časového údobí nelze očekávat. Byl to rok silný a náročný, bolestivě jsme prožili i ztráty v řadách rodiny a blízkých přátel... Litujeme odchody lidí, jichž jsme si vážili...

A dospěli jsme k tomu, že to byl rok silný, dobrý a krásný. Prověřil nás, jak na tom jsme, přinesl mnohé krásné věci i nové výzvy a setkání s dobrými lidmi... Že za tento rok chceme poděkovat. Opravdu poděkovat.

10 0
možnosti
DV

D69a54v32i77d 71V32l17k

1. 1. 2021 20:21

Díky Marku a máš pravdu.

1 0
možnosti
OF

Pobavilo, díky ;-)

4 0
možnosti
PC

Vynikající, vtipné, s krásným a upřímným závěrem, pane Vlku! R^;-)R^

Přeji Vám do nového roku pevné zdraví, pevné nervy a mnoho lásky.V

7 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásný blog, nejenže mě pobavil, ale donutil zamyslet. Taky jsem si přála lepší dny. A když jsem se už zamyslela, tak jsem těch dobrých věcí taky našla dost. Rodina je zdravá, covid jsem přežila, děti i vnoučata si užívám. Koupu se v ledovém bazénu a pak s príma knihou a dvojkou dobré Rulandy zalezu do pohodlné postele s čistou hlavou. Jen mi chybí moji páťáci, setkání přes obrazovku není nic moc. Ale však to dáme.

Vám přeju vše nejlepší a spoustu dobré energie k tomu.R^

7 0
možnosti
MJ

Takže úča co hodně chlastá. Je pravda že z učitelů chlastá dost lidí. 

0 0
možnosti
Foto

Skvelo napísané :). Pobavila som sa :).

2 0
možnosti
MK

To sedí. Takové blogy se čtou dobře. Tak vše nejlepší a energii do dalšího roku a hlavně nefňukat neni proč.

4 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,72
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik