Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podobných zážitků s vyšetřením "zadní bradou" mám taky několik, i když nevlastním prostatu :) Asi o tom taky napíšu - jak jsem musela docházet denně po dobu jednoho měsíce na "digitální dilataci".

1 0
možnosti
Foto

Pan Hrabal napsal, že k vytvoření zdařilého díla je třeba hluboký zážitek, vypráví o malíři, který stál půl dne po kolene v ledové vodě, aby nasál inspiraci pro další obraz. Jiný zase chodil s hřebíkem v botě.

Tak se nedivte, že se to Vlkovi povedlo.

2 0
možnosti
Foto

R^teda, tos mohl nazvat "jak doktor znásilnil starýho vlčáka";-D;-D;-D

1 0
možnosti
JS

Jo skvělej zážitek , moje lékařka je poloviční jak já a taky mne tak zaskočila.

2 0
možnosti
KM

Třeba se časem potkáte i s biopsií (odebírání vzorku z) prostaty, a to je teprve zážitek;-D

Když mi doktor, patrně člověk s náznaky sadismu, ukazoval přístroj a vysvětloval s úsměvem, co mě při vyšetření čeká, tak jsem se potil a měl pocit omdlení.

Zákrok mi dělala nějaká mladší poměrně pohledná lékařka součástí přístroje podobnou té co je známa pod jménem "Robertek" a je fakt zážitek na celý život.

Myslel jsem že pojem "tortura" existoval jen ve středověku, ale poznal jsem jak hluboce se člověk může mýlit.

A to ještě asi týden žijete v nejistotě než se dozvíte laboratorní výsledky, ...naštěstí jsem měl kliku, ale už bych o to nestál.

1 0
možnosti
RV

R36o27m67a38n 36V84o97l25n43ý

23. 9. 2020 21:39

pamatuji si ze stáží na urologii na tu odběrovou sadu a vlhké oči mužů po výkonu

0 0
možnosti
PD

P42e88t97r 85D48r61a72p86a59l

23. 9. 2020 11:16

a co teprve, kdybyste měl fešnou 30letou doktorku

1 0
možnosti
DV

D26a27v89i92d 36V40l88k

23. 9. 2020 11:20

A měla pěticentimetrové umělé nehty ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,47
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik