Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Potěšilo mě, že zase vidím mezi ostatními Vaši podobenku! Člověk má rád staré pořádky. Klidně ať se vrátí všichni, dobrovolníci i ti, co museli odejít nedobrovolně. Admini by se mohli chytit za nos a udělit amnestii. Bylo by fajn zase vidět pány Petříka, Hermánka a další. Nakonec, co tak strašného provedli? Jisté je jen to, že se nevrátí ti, kteří umřeli, jinak se mohou vrátit úplně všichni!!

2 0
možnosti
Foto

Paní Černá,

děkuji za zastání, ale nabídku amnestie bych od současných adminů již nepřijal. Začal jsem psát blogy na jiném webu.

Ale, že pan Vlk začal opět psát na IDnes mne potěšilo. Jen nevím, co tomu řekne pan Vodvářka, když tento samý blog napsal pan Vlk i na Blogosféru, ale s trochu jiným názvem.

1 2
možnosti
LH

Jsem rád že jste zpátky i přes naše názorové rozdíly na určité věci.... R^ gratuluji k otevření Gruntu ve Zlíně... R^

0 0
možnosti
Foto

Ta pauza vás nějak oživila. Dobrý.

0 0
možnosti
Foto

Pane Vlku,

z diskuse vidíte, jak jste nám zde chyběl.

1 2
možnosti
Foto

Věděla jsem, že se vrátíte ;-D

1 0
možnosti
Foto

Bezva příběh... jednou jsem takovou bolest zažil s bejvalkou... tedy ne od ní, ale měli jsme chov koček, myslím, že zlatej pes ;-D

1 0
možnosti
DV

D55a26v13i62d 51V31l20k

21. 6. 2020 10:43

Napíšu do diskuse až pozdě večer, mám k tomu svůj tajný důvod.

0 0
možnosti
JH

Pevně doufám, že se vrátí i zbytek kontrarevolucionářů:-)

2 0
možnosti
Foto

No vídíš, už seš zase mezi námi co si lámou záda, bylo jasné že to tak dopadne, ale text dobrý:-)

6 0
možnosti
Foto

P38e44t98r 91O34m53e12l60k34a

21. 6. 2020 10:37

Škoda, že na Vás Valenta nevypsal kurz. Jen to trvalo déle než jsem myslel.:-)

11 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 32,06
  • Průměrná čtenost 4951x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik