Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J65i60r14i 77V64r83a59b61e26c

21. 6. 2020 17:10

Výborně pane Davide !Konečně zase sranda na blogu R^R^R^

1 0
možnosti
JJ

Olšer ještě žije, Petříku?8-o

0 0
možnosti
PB

P96e16t66r 25B63u36r12i40a42n

21. 6. 2020 15:42

Nemával jste nám tuhle z okýnka odjíždějícího vlaku?

5 0
možnosti

Vás je někdy taky dost:-D:-D

1 1
možnosti
MV

Já to znám s kockou. Od psa to ale muselo bejt strašný. Na dotyk dobrý???

1 0
možnosti
MV

P. S. Znám z vyprávění...

0 0
možnosti
BH

Krásné.

Další opičku bych do baráku nedoporučovala. Zase z druhé strany bude stále o čem psát.

0 0
možnosti
Foto

J44a18n 85Š71i37k

21. 6. 2020 12:44

Hezky Davide R^ Krásný den

1 0
možnosti
MH

Promiňte, Davide, nejsem každotýdenní blogerský dříč, tak jsem si Vašeho zmizení ani nevšiml, takže reaguji jenom proto, že dnes jsme vedle sebe. Váš text je vtipný, o tom žádná, máte nápady, pěkné fórky, i pravopis dejme tomu, i když ta ignorace čárek je do očí bijící.

Zato ta gramatika! To je hrůza šitá horkou jehlou - proč tolik odstavců a překlepů? Neupravenost, neutříděnost toho všeho? Proč si to po sobě třikrát nepřečtete a neopravíte? Oč kvalitnější by to bylo čtení, kdyby to tolik netrhalo zrak. Nechápu, proč to ostatním nevadí. Vlastně chápu - asi píšou neohrabaně úplně stejně jako Vy, na úpravě jim nezáleží.

1 2
možnosti
VF

Až Vás kousne bleška, zapomenete na mluvnici a úpravu a budete trpět s Davidem.;-(;-(. To jen ženské čekají od mužů hrdinství a odvahu v tak těžkých chvílích.

1 0
možnosti
MB

Jako chalupář mám své tělo pod kontrolou i v zimě ! Při mrazech, jsem si navlékl oblíbené Jégrovo prádlo. Přišla na mne chvilka, učinil jistý chlapský rozkrok a konal. Pocítil jsem očekávanou úlevu - Nicméně i neočekávaně, hřejivý pocit ! K mému úžasu jsem seznal, že jsem opomněl ! Jsa zaobalen do dvou vrstev ! Nějací moskytové by si ani neškrtli ! Jo, jo - V mládí erotik, na stáří zapomnětlivý prostatik :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 655
  • Celková karma 32,97
  • Průměrná čtenost 4951x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik