Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdo sází na návrat Davida Vlka do měsíce, dejte plus. ;-)

Kdo jste přesvědčeni, že se nikdy nevrátí, dejte mínus. ;-)

0 0
možnosti
Foto

I27v12a98n 17M72a56r17e68k

31. 3. 2020 13:55

Do háje, tedy Vlk a "vzít roha"?8-o Jak Vás pane Vlku probrat? Dělejte čest svému jménu. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

No, a já jsem Vás, p. Davide, posledně nominovala, a byla jsem ráda, že jste vyhrál. Ale stejně se vrátíte.. . Jsem o tom přesvědčena. (Kritizuje a nekorektně bohužel i ta druhá strana). (Nejvíc zde lidi rozděluje ta nešťastná politika, pokud se jí vyhýbáte, máte klid. Kdyby nebyla tolik "v kursu", kritiky by ubylo. Otravuje ovzduší.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
DV

D74a28v42i40d 92V25l26k

31. 3. 2020 12:16

Ještě si dovolím jeden fórek, když se tak dívám na čtenost a karmu tohoto mého rozloučení, tak musím konstatovat že v kategorii Hydepark jsem Blogerem roku;-D;-D

11 0
možnosti
Foto

J28a63n 39A21n44d95r25l22e

31. 3. 2020 13:00

a to sis na Terezu stěžoval, a vidíš, ona dobře věděla, kam ten článek prsknout ;-D

1 0
možnosti
MV

Vlcaku, jen moje jmeno, ne co pisu, rajcuje ty same, co jsi vypsal + nekolik kusů dalších. Mínusují, placají často nesmysly a virtualně se poplacavaji všechny ty Mirky, Josefove, Standové a Jaromírové po zádech, jak jsou dobri proto, ze jsou a melou. Taky mě to otravuje, ale nemůze zastavit.

Tobe diky za prcu a sem tam i nehu, kterou jsi do blogů daval. A jsem moc rad, ze jsem poznal chlapa, jako jsi ty.

Po destich vsechny louze vyschnou a tak verim, ze si zase po nejaky dobe prijemne poctu.

at ti vsechno co nejvic ladi a zatim preju fajnovy dny

6 0
možnosti
Foto

Dobrý den, jdu pozdě, ale třeba to ještě někdo čte. Dávám vám karmu, ačkoli s vaším krokem nesouhlasím, i když je to samozřejmě vaše věc. Trollům uděláte největší radost právě tím, že natolik legitimizujete jejich působení a věnujete jim tolik pozornosti, že uděláte krok, který právě děláte. Tím je necháváte vyhrát. Já to chápu, ale není to nutné. Ignorace by bylo bývalo nejlepší řešení.

Jiná věc je pak to, že "iBlog" by si vůbec zasloužil modernizaci – například po vzoru fór a v nich jednotlivých auditek (místností), kdy autor má možnost spravovat si přispěvatele do diskuze sám, čili když někdo trollí, dostane od něj prostě ban na libovolnou dobu, případně do jistých klubů vůbec nesmí. Proč by to tady na iD nemělo být na autorovi, když je to jeho blog? Mohu-li diskuzi úplně zakázat (nepovolit), měl bych mít právo sám ji takto moderovat. A technicky by to problém jistě nebyl.

Zádrhel by mohl být v tom, že ačkoli by to diskuze obecně nepopiratelně zkvalitnilo, a provoz webu by se tudíž zvýšil, někdo z vedení by třeba mohl mít dojem, že pro velký provoz je naopak zapotřebí oněch rádoby "plamenných diskuzí", a trollové jim tedy takto dělají velkou službu. Pokud v oněch místech převládá právě tato filozofie, žádných takových změn se jistě nedočkáme.

Jinak jsou i jiné blogové platformy, ale to určitě víte.

Hezký den.

5 0
možnosti
Foto

I40v91a83n 29M74a51r65e53k

31. 3. 2020 8:14

No nevím pane Vlku, co vám řeknou krajané? Hradišťáci a vlastně všichni Horňáci by to tak lehce určitě nevzdal. Popřemýšlejte o tom prosím ještě. R^R^R^

0 0
možnosti
MV

znate vyznam slova etika, pane Marku?

5 0
možnosti
DV

D36a40v53i78d 79V90l42k

30. 3. 2020 19:29

Přátelé moc mě těšilo tady s Vámi být, bylo to prostě fajn a mrzí mě to a bude mi to chybět to blogování, byl to vlastně můj jediný koníček a hlavně ze všeho jsem se tady krásně vykecal :-) lepší než psychiatr. Držte se kolegové, budu si vás číst.

Jo a pokud jsem někdy někomu šlápl na kuří oko omlouvám se taky jsem si občas neuvědomil , že je to"jenom" blog .

7 0
možnosti
NP

Davide, vždycky se má doufat v to nejlepší, připravovat se na nejhorší a riskovat, jenom pokud to má smysl. Jestli je to jak píšeš, tak to má smysl a nejen pro tebe , ale i pro spoustu jiných, kteří to vidí stejně.

Nevdávej to, nech si čas a vrať se V ... " je to jenom blog "

3 0
možnosti
MK

Vyjádřil jste obavu o své podnikání, o svou rodinu. Jako spousta jiných. Všichni mají/máme obavu z toho, co bude. Nic nebude jako dřív. A ten, kdo do Vás kope, má strach stejně jako Vy, my, jen to nedokáže přiznat. A proto kope kolem sebe. Nenechte se otrávit. Je to Váš život, Vy ho žijete, Vy se musíte starat, abyste přežil a s ní celá Vaše rodina. Všichni ostatní to dělají stejně. Ten, kdo nikdy nepodnikal vůbec netuší, co to obnáší. Škoda, že jste se rozhodl tak, jak jste se rozhodl. Asi to tak má být. Někdy nashledanou.:-):-):-)

4 0
možnosti
Foto

Stejně je nechutné, jak ti, které David jmenuje, plevelí i tuto diskusi. A připadá jim to normální, ba dokonce morální. Ale je přesně vidět co jsou zač.

9 0
možnosti
KT

No právě, po letech jsem se pokusila diskutovat s panem Petříkem. Nijak mě neuráží, ale je to mlácení prázdné slámy, koneckonců oboustranné.

Mám ráda chytré, vtipné nebo věcné komentáře.

5 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,18
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik