Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Lidská hloupost a závist toho má na svědomí mnohem více. Takových zakomplexovaných dutohlavů, kteří ostatní nepřejí, jsou plné diskuze.

Článek je bezvadný. R^

12 8
možnosti
BG

A dva takoví mi zrovna dali mínus. ;-D Ti by mi dali mínus, i kdybych řekl, že je v tuhle dobu venku tma. ;-D Prostě si na mě tihle tragédi zasedli.

8 6
možnosti
Foto

I59v95a61n 37M35a96r76e74k

28. 3. 2020 21:20

Jeden Váš kolega pane Vlku, to v debatě pod blogem p.Merty ze dne 26.3.2020 vyřešil velmi jednoduše. Navrhl plošně snížit všem důchodcům penze o 3000 Kč. Mám dojem, že se to v nejbližším pracovním dnu chystá formou žádosti nanést parlamentu s přednostním projednáním.

Takže nemusíte mít obavy o světlou budoucnost Vás i těžce zkoušených kolegů. My důchodci vám zcela rádi a nezištně přispějeme k zažehnání vaší nepříznivé, kritické situace.

Navíc, pan kolega, aby nám objasnil postavení nás důchodců, vyjádřil přesvědčení, že penzisté tyjí z rozpočtu této země.

Dobrou noc. Věřím, že jako krajan můj příspěvek ustojíte.

12 3
možnosti
RC

ani kdyby to bylo tolik, nepokrylo by to deficit, ktery Schillerova planuje. 3000 od 2.5 mega duchodcu je 7.5 mld. mesicne, za rok 90 mld. Planovany deficit je -200 mld.

2 5
možnosti
Foto

Davide, zdravím. Ať mě tu ubijí,co to zjevím, předesílám - ekonomice rozumím blbě, je to tak. Ale to ted nemluvím jen k tobě.

1) Intuice mi velí, že vskutku není řešení, jak moc si pustit žilou a něco moc extra nahrazovat. Nedovedu si to byrokraticky a reálně představit, prostě neumím. Babiše nemusím velmi, ale i kdyby do toho Mirek Kalousků, kterého jindy můžu, praštil, pochybuju že by všichni mlaskali blahem. Nejde to.

2) já narozdíl od tebe vím, že spousta těch malých na vsích je i za těch 15 tisíc ráda a já jsem za tuhle pomoc pro ně ráda taky a moc.

3) Ani mně se nelíbí zbytečně spuštěný a bohužel sílící hon na podnikatele, jako na mrchy, co natahují ruku a že by chtěli ušlý zisk. Ne. Řada z nich - ne všichni - mají největší problém, si myslím, v tom systému vlastně řetězených pohledávek, platebních neschopností, nemožnost nic dělat. Ne ušlý ziskz.. Ne. to je velmi špatný pojem, nebo teď v tuto chvíli je to špatný pojem pro tak krátký časový úsek. Ten pravý pojem doby jsou Náklady a ...peníze v luftu, co firmu můžou sejmout. A!!!...Je zcela nešťastné i tady na blogu nedat si práci dobře usadit pojmy, kdy na základě skloňovaného ušlého zisku bobtná naprosto zbytečně vůči vám podnikatelům zášť!!!

4) Skutečně je mi líto jedné věci moc. V řadě obcí vznikly během posledních let aktivity, kdy si i s riskem, že cestou z města do "naší" vsi je hypernákupcentrum, lidi otevřeli krámky. Drobné kavárny, pizérky, dětskou zdravotní obuv, kam se lidi naučili jezdit, místní kosmetické salony, kadeřnictví, centra pohybu a sportu, masáže a obec tím začala příjemně a i občansky žít. Někdo se pravda vrátí k čemusi natajno - říkejme tomu melouch, ale někdo je poněkud v loji.

5) vysleduju pak i kvůli vám jednání s opozicí, která jistě cosi prosadí pro možné rozumné a nějak bezpečné - ale přesto - uvolnění právě pro vás:)

6) opatruj se a neztrácej náladu a naději. Zdraví pro Tebe a Tvou rodinu:)

7 1
možnosti
LH

Je by mě zajímalo, kdy zdejší chytrolíni pochopí, že v tom průšvihu jsme všcichni naprosto bez rozdílu... a ten brek OSVC mě naprosto šokuje ... 30 let kapitalismu a furt nepochopili, že jaký si to uděláš takový to máš.... bohužel se vším se musí počítat s krizi, s nemocí, se vším - bohužel většina jede na doraz .... to je moc pěkná vizitka kapitalismu v ČR....Rv

11 4
možnosti
KT

Takže vy souhlasíte s tím, aby od prvního dne opatření byl příjem všech, nula. Rozumím tomu dobře?

1 4
možnosti
TC

Jste typický kapitalista "já dávám práci", ne, vy profitujete na lidech, kteří pro vás pracují, tzn. vyplácíte jim méně, než oni vám vydělají. A že platíte 4 nájmy, úvěry a kdovíco všechno? To je výsledek vaší hrabivosti, kdy se v době ekonomického růstu zisky jen hrnuly a vy jste musel expandovat za každou cenu s tím, že se nemůže nic stát. Může a stalo se. Místo investice do vlastní prodejny, raději platíte 4 nájmy, abyste maximalizoval zisk, tak jste si určitě nahrabal dost, abyste toto období přečkal.

8 10
možnosti
Foto

A sakra, kolik jste toho dnes požil aby z vás vypadlo takové moudro?

To ve střízlivém stavu nemůže nikdo normálně vyplodit. Ale možná to bude tím, že se pohybuji ve společnosti normálních lidí kde by to nikoho nenapadlo.

4 5
možnosti
PB

P20a47v48e65l 23B87a26l96i85k

28. 3. 2020 20:48

Všem živnostníkům hodně sil.

11 2
možnosti
RC

Tohle ominusovat muzou jen hyeny.

4 4
možnosti
Foto

Věřím ve schopnosti našich živnostníků. Jsou vynalézaví, neztratí se.

7 2
možnosti
DV

D23a60v90i63d 44V26l45k

28. 3. 2020 20:41

NO nci jiného nám asi ani nezbude.

4 6
možnosti
DV

D30a88v11i16d 65V53l67k

28. 3. 2020 20:24

Za prvé já nemám žádnou nataženou ruku. Podnikám dvacet pět let a za celou dobu jsem čerpal jednou jedinou malou státní dotaci ve formě příspěvku na jednoho romského zaměstnance. Celých dvacet pět let jsem v zisku a platím daně a všem svým zaměstnancům a spolupracovníkům platím i teď v plném rozsahu, slušné mzdy. Nikdy jsem státu nedlužil ani korunu.Vždy jsem se snažil mít vše v pořádku. Tenhle blog je o hlupácích(a že jich i tady v diskusi je) , kteří v rámci třídního boje a závisti nenávidí živnostníky a pak je i o tom, abych ukázal , že jim není co závidět. Jinak já žádnou podporu od státu nevyžaduji a žádnou nataženou ruku nemám, pouze chci mít právo vykonávat svoji živnost. A jinak reagovat na pofesionální stalkery , které si tady administrace pěstuje , jako je Lička, nehodlám. Jejich neustálé a zcela programové obtěžující a šikanózní otravováni blogerů povede jen k tomu, že tady nebudete mít co číst, protože nejsem sám, kdo už toho má plné zuby. Děkuji všem slušným diskutujícím a hlavně těm , kteří nám živnostníkům vyjadřují podporu.

12 8
možnosti
AL

Čestmír Poštolka 22634

Pane Vlku, provozovnu Vám i mně uzavřela epidemie, potažmo koronavirus. Nefňukám, přežiju. No a že budu mít nějakou finanční ztrátu? Prachy nejsou všechno.

7 5
možnosti

Je mi líto, pravice vždy prosazovala darwinistický přístup, ať ten kdo neuspěje v konkurenci zkrachuje....

2 5
možnosti

běžným lidem dali ale pro ty co nemohou pracovat 3800 kč nebo možná invalidní důchod 8000, a 8000 kč drželi jako minimální mzdu po celou dobu co byli u moci...takový je prý život podle darwina

3 0
možnosti
AL

Ať chce občan Vlk sebevíc, nemá nárok!

Měl by se nad sebou zamyslet a stáhnout nataženou ruku.

Peníze teď musí jít především k lékařům, zdravotním sestrám, policistům, záchranné službě, porodním asistentkám, hasičům, terénním pracovníkům, hospicům, nemocnicím, charitě, co se stará o přestárlé a mnohým dalším, kteří dnes padají únavou a každý den riskují své zdraví i svých bližních. Ti dnes zaslouží prioritu.

Prodej umyvadel, van a pisoárů musí teď počkat!

!

6 15
možnosti
Foto

asi nechápete, že pokud bude sedět doma na zadku, tak nic nevydělá a ani nezdaní. Tak kde chcete vzít peníze na tu vaši pomoc komukoliv?

11 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik