Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

.... Davide - výborný článek R^!! Karma jako hrom !! A diskuzi pode mnou nebudu radši ani číst :-)!

7 1
možnosti
ZB

Musím obdivovat míru manipulace tohoto článku. Například Slovensko jen zavádí podmínky podle nás. Otevírá obchody co u nás otevřené už mohly být.

A podobné to je s většinou tvrzení. Lidé si bohužel věci neověřují a tak podobným manipulativním lžím věří. A je jedno jestli jsou od Babiše nebo tady od autora.

2 3
možnosti
JH

Po dvanácti hodinovém zákazu diskuze s ukázkově směšným zdůvodněním, už snad jen jedna poznámka.

Pane Bednáre, ten obdiv nad odpuzující manipulativností tohoto článku - opravdu není namístě:-)

2 3
možnosti
AR

Pokud dřete 30 let dvanáct hodin denně včetně sobot, tak děláte něco špatně. Rodinu prakticky nevidíte a z toho vašeho podnikání nemáte ani rezervy.. Nechte se raději někde zaměstnat na 8h denně víkendy volné. Těch 26 tis dostanete.. I kdybyste se měl přestěhovat..

5 0
možnosti
Foto

Dnes v noci jsem opět přemýšlela o pocitu svobody podnikatele či živnostníka. Ten pocit, že nad sebou nikoho nemají, je omamný, a proto se drží podnikání a nechtěli by být zaměstnanci. Když se pak něco zlomí a oni se těmi zaměstnanci stanou, tak poznají, že pocit svobody byl opravdu jen pocit. Ve skutečnosti měli svobody méně než zaměstnanci. Nehoní je sice žádný nadřízený, ale honí se sami. Mezi nejvyšší hodnoty v lidském životě patří zdraví a volný - skutečně svobodný - volný čas.

4 1
možnosti

Není nutno, není nutno,

Aby bylo přímo veselo,

Hlavně nesmí býti smutno,

Natož aby se brečelo.

Chceš-li, trap se, že ti v kapse

Zlaté mince nechřestí,

Nemít žádné kamarády,

Tomu já říkám neštěstí........................:-)[>-]

3 1
možnosti
Foto

J45a90k12u41b 21R88o63t64h

29. 3. 2020 8:27

Ahoj Davide, dovolím si sdílet na twitteru i na fb. Přesné a z diskuse patrné, jak hodně. R^

7 1
možnosti
DV

D34a55v97i68d 67V43l65k

29. 3. 2020 10:22

Ahoj Jakube:-)

3 0
možnosti
DV

D27a70v42i38d 82V14l30k

29. 3. 2020 8:05

No tahle diskuse prostě jen potvrzuje ,co jsem v blogu napsal. Já jsem, troufnu si říct, pro svoji práci ve svém okolí, ve svém městě vážený člověk a moje práce mě pořád baví a naplňuje. Mám rád svoje zákazníky a starám se o ně a svoji práci dělám nejlépe, jak mohu.

Nikdy jsem žádnou firmu s dluhy nezkrachoval, nikdy jsem nikomu nedal úplatek, nikdy jsem nic podivně nezprivatizoval, nikdy jsem nikoho nepodvedl a neokradl. Nedělám státní zakázky a nečerpám dotace. Mám čisté svědomí.

Zdejší dorážení několika životních lůzrů v čele s Ličkou je jen ňafání vzteklých čoklů kolem kotníků.

Staré přísloví říká:" Psi štěkaj a karavana táhne dál."

I když to někteří nemůžete pochopit, jdu do práce(v neděli vždy jen do oběda)Musím si udělat papíry a nějakou údržbu na zařízení jednoho obchodu.

Přeji všem hezkou neděli a Ličkovi, Hochmanovi, Hladíkovi, Chlapkovi a ostatním ňafkalům:

"Neudavte se s tou nenávistí kluci, běžte radši na čerstvý vzduch, dokud ještě můžete." :-)V

11 4
možnosti
AR

Akorát, že stavíte práci nad rodinu a volný čas. Jste raději a více v práci než s rodinou.

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Davide, tak jsem si v klidu přečetl Tvůj článek a výživnou diskusi pod ním.

A/ Naprosto s Tebou souzním, ani já nechápu, proč jsou otevřeny některé obchody a jiné ne. Onen klíč je záhadou.

B/ Nepřekvapuje mne zde presentovaná zášť vůči živnostníkům. Vždy bude existovat jistá druh Homo (no,sapiens ne, to je o rozumu), který bude považovat každého, kdo podniká, za sprostého podezřelého a bude se večer doma tetelit blahem, když zkrachuje nebo bude mít jen potíže. Aby - až bude cosi potřebovat - tak s úsměvem navštíví jeho prodejnu, provozovnu a bude žoviální.

C/ Chápu Tvé rozčilení, mně bouchly saze v době, kdy prostě nebyly roušky ani respirátory a současně jsme byli vyzýváni, ať rozhodně chodíme do práce, kam sem tam zavítá kašlající a chrchlající jedinec. A někteří mi sdělili, že jsem blbec, protože jsem si to měl nakoupit už v lednu, měl jsem být připraven na pandemii apod. (takže při příštím objevu Eboly v Kongu ihned nakoupím několik stovek plastových celotělových obleků, abych nebyl za hlupáka a byl připraven).

D/ V diskusi se ukazuje, že ta předpokládaná ekipa ubožáků je ještě více postižena, než se zdálo. Jména uvádět nechci, ale známe je všichni. Neumí vyplodit nic jiného, než posměch, urážky a morální ubohost.

Přežijeme. Ty i já, neboj. Ale vše bude jiné a moc bych si přál, aby se nezapomnělo na tuto dobu, kdy krystalizují charaktery lidí. Kdy ten ubožák v čele vlády umí číst jen jiným napsaný text a obracet se na B-ha (sic!), kdy naopak hodně "obyčejných" lidí má neuvěřitelnou dávku empatie, kterou jsem předtím neviděl. Nenech se otrávit, máš fajn rodinu a jistě i přátele, kteří jsou to podstatné, na rozdíl od některých šašků v našich diskusích. Šalom.

21 2
možnosti
DV

D55a32v69i40d 17V59l67k

29. 3. 2020 8:07

Díky Tome přesně tak to je, držme se.

2 0
možnosti
AL

Už mi to připomíná některé naše "celebrity", ty také po čtrnácti dnech "umírají" hlady. Mám zlou zprávu pro "podnikatele" Vlka, jeho prodej umyvadel, záchodků a pisoárů a natažená ruka, musí teď počkat!

Nutně pomoc potřebují nemocní a ohrožení na životech. Občan Vlk by měl místo pofňukávání, poděkovat především lékařům, zdravotním sestrám, policistům, záchranné službě, porodním asistentkám, hasičům, terénním pracovníkům, hospicům, nemocnicím, charitě, co se stará o přestárlé, personálu domovů s pečovatelskou službou a mnohým dobrovolníkům, kteří dnes padají únavou a každý den riskují své zdraví i životy pro pomoc potřebným.

Ti si dnes zaslouží prioritu a obdiv.

4 7
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
13 1
možnosti
FM

Zase jeden smyšlený článek...

3 4
možnosti
Foto

Davide, článek jsem jen proletěl, v Česku už léta nežiji a tyto věci v české politice moc nesleduji. Nechápu však, proč, když máš tři provozovny a zaměstnance, jsi stále jen živnostník, a nemáš alespoň s.r.o. Pak bys teď mohl pro své zaměstnance a asi i pro sebe jako zaměstnance své s.r.o. dostat náhradu mezd.

6 1
možnosti
DV

D28a73v37i32d 94V15l42k

29. 3. 2020 7:33

Podníkám ž skoro 30let takže to tak mám historicky.kdysi to bylo protože lidé platí při objednání zálohu a jakoOS4 ručím veškerým svým majetkem,takže to bylo pro zákazníky mnohem důvěryhodnější než sro ,která se tunelovala na počkání.

4 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik