Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máš pravdu a taky karmu R^R^R^, jen je mi líto, že ti to nijak nepomůže. Máme asi všichni stejné starosti. :-/ A zajímalo by mne, jak se líbí adminům tohoto blogu, co se tu děje (už dlouho), trollové, co vám klidně lezou i do soukromý, špiní a pomlouvají, jsou tu nepostižitelní, protože přetvářka jim nebyla nikdy cizí, a tak otravují a uráží "slušně" ... tedy v jejich "prapodivném" světě, ještě "prapodivnější" korektnosti. Jo, asi není divu, že po té, kdo se stal vlastníkem, se tu slezla i určitá skupina lidí. Opět jim narostl hřebínek, a používajíc stejné metody jako kdysi, neštítíc se vůbec ničeho. A je-li jim to dovoleno, nezbývá než se bránit, nebo odejít. Smutná podívaná. Jak tupost a sprostota opět vítězí.;-€RvRv

7 3
možnosti
AV

A28l79e88š 23V46o69l49f

30. 3. 2020 18:43

Už chybí jen mandelinka bramborová;-)

2 5
možnosti
NV

Tedy, já jsem nikdy nebyla OSVČ, jsem státní zaměstnanec, ale na živnostníky bych si nikdy nedovolila nadávat nebo jim nepřát či závidět. Vím dobře, že já mám - oproti nim - mnohem větší jistoty a nemusím se až tak strachovat o práci. A mrzí mě, pokud pan Vlk ukončil své působení zde na blogu. Chtěla bych tím jen říct, že naopak si živnostníků vážím a že snad je nás takových více - při nedávné rekonstrukci bytu jsem potřebovala podlaháře a ten mi podlahu dělal až do pozdních večerních hodin. Skončil ve 21.30, přičemž svou práci začal - ne tedy u mě - už ráno. Takže těch 12 hodin práce je fakt. Nezávidím jim a naopak si jich vážím, pokud své práci rozumějí a dělají ji kvalitně !

9 0
možnosti
RK

R36a58d16e22k 63K56o97h94u44t

30. 3. 2020 22:49

Ta poslední věta to vše pokazila...

0 0
možnosti
PD

P41e87t11r 70D95o54s20t89a67l

30. 3. 2020 13:40

To je záhada proč máme pomalu nejvíc OSVČ na světě, když je tu zabíjíme ze závisti a proč zaměstnanci utíkají z továren kde mají nárok na dovolenou, nemocenskou, pravidelný plat a pohodu aby se vrhli do bídy podnikání:-).

7 2
možnosti
Foto

Davide.... Úplně zbytečný blog. Nikdo, kdo nenosil tvoje boty, (jak se říká) nepochopí o čem mluvíš.

A.... zaměstnanci také ne. Zaměstnanci nesnáší své zaměstnavatele a je jedno, jestli je to stát, nebo jeho soused. Kdo nezastavil v bance střechu nad hlavou, aby zkusil podnikat, nemůže pochopit.

Bohužel člověka, který verejne krade ve velkém a lže, budou podporovat a slusnyho malyho pekaře kopnou. ;-(

19 2
možnosti
DV

D41a48v21i67d 34V65l47k

30. 3. 2020 11:00

jsem prostě nepoučitelný Bohunko ;-D Ahoj a mám tě rád.

8 0
možnosti
MV

o vikendu relaxujeme a varime a jime a delame si radosti - nectu teda ani noviny, ani blogy

proto reakce az ted - stejne nas nekteri pomluvej, Vlcaku, kam na takovy s logikou a normalnim pristupem

ale napsal jsi to pekne - od plic!

7 0
možnosti
DV

D84a21v64i47d 63V24l54k

30. 3. 2020 10:59

Marku díky za všechno, ty jsi byl ze začátku mým vzorem. Včera jsem s blogováním tady skončil ,moje blogové rozloučení bohužel strčila administrace do Hydeparku. Měj se hezky.David

2 0
možnosti
TH

Tady se krásně ukazuje, jak je naše vyspělá civilizace strašně křehká a zranitelná. Stačí tři týdny nečinnosti a začínáme se pokládat. Jedno je naprosto jisté. Ten, kdo bude mít pozemek, na kterém si bude schopen něco vypěstovat, bude vždy relativně zabezpečen.

1 0
možnosti
ZS

Bohužel je taková doba, že mu tu úrodu přijde někdo jiný sklidit.

2 0
možnosti
JS

O živnostníky se nebojím, to jsou lidé, kteří přece od státu nic nechtějí a vůbec ho nepotřebují, protože se umí o sebe postarat sami, takže tady jsem v naprostém klidu, všichni ostatní jsou na tom mnohem hůř.

Jinak být živnostníkem není žádnou povinností ani nařízení nebo tak něco, je to svobodné rozhodnutí každého občana a když je to tak náročné, tak nebylo nic jednoduššího, než se nechat zaměstnat, již několik let je na trhu hlad po pracovní síle a být tak spokojeným zaměstnancem;-).

3 12
možnosti
JK

A kdo Vám pak opraví boty, ostříhá Vás, nebo opraví lednici ?

9 0
možnosti
JJ

S většinou z toho, co jste napsal v článku souhlasím a taky jsem vám zvýšil karmu.

Na druhé straně - pokud to děláte tak jak píšete a opravdu máte jenom pět dní volna a děláte dlouhodobě těch deset až dvanáct hodin denně včetně sobot, nejdete na operaci, kterou potřebujete a děti prakticky "nevidíte", tak to děláte fakt špatně a měl byste se nad tím zamyslet.Za to opravdu nemůže nikdo. Ani vláda, ani závistiví a nepřející spoluobčané, ani Pán Bůh. Za to si můžete sám.;-)

Já jsem to měl sice kdysi nastavené podobně, takže vás i chápu, ale myslím, že jsem včas přibrzdil a vůbec toho nelituju. A ne, že to nejde. Jen stačí snížit si trochu životní nároky a mnohdy ani to ne. Protože čím víc zaměstnáváte lidí, tím větší náklady, nutné obraty, větší rizika, násobně větší starosti...ale to víte sám. No, mám to naštěstí za sebou a myslím, že jsem to kdysi měl udělat daleko dřív. Myslím tu redukci.

11 0
možnosti
JD

Nechte se zaměstnat.....

1 8
možnosti
MV

a nejake dalsi chytre rady by nebyly?

2 0
možnosti
JS

J58a89n 90S61o45u67č82e14k

30. 3. 2020 6:44

Nejsem živnostník, ale zcela s Vámi souhlasím. Současný stav je pro mnoho živnostníků likvidační a domnívám se, že vláda, při svém boji proti virové nákaze, by zároveň měla myslet i na to, co bude dál. Co bude, až onemocnění ustoupí? Zbude tu vůbec ještě někdo, kdo bude schopen navázat na své podnikání? Zmrazení celé ekonomiky považuji za krok, který může přinést více škod, než samotný koronavirus. Držím všem živnostníkům palce.

10 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik