Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Vím, že schytám mínusy, ale nemám rád tento uměle tlačený humor.

4 3
možnosti
Foto

To já bych zase pana Vlka pochválil, že to není antibabiš, který se stal nosným tématem jeho dvou kolegů Véčkařů.

0 1
možnosti
DH

D52a54v29i11d 85H95o18r42á31k

26. 3. 2020 15:59

Je to naprostej nesmysl co jste si tu na nás pane Vlku vymyslil. A podám Vám důkaz, neboť, co tam píšete, není vůbec pravda. Cituji z blogu :

""Pověste ho rychle, já musím ještě do Kaufu , mají v akci ocet." Ozve se ze zadní řady."

Zdroj: https://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=748287

Vzhledem k tomu, že není doporučeno vycházet, tak tento vládní pokyn přísně dodržuji a kromě nákupů nechodím nikam, tedy ani k nedalekým popelnicím.

A díky tomu mám doma ještě letáky od 4.3.-10.3, 11.3.-17.3., 18.3.-24.3. i poslední dosud platný a aktuální od 25.3.-31.3.20.

A protože ocet ze zásob které jsem stihl nakoupit mi pomalu dochází a nerad bych i já ač mladší ročník nevyužil výhodné ceny v akci, určitě bych tuto nabídku nepřehlédl. Ale i tak jsem nyní po přečtení Vašeho výtvoru prolistoval tyto zaprášené letáky odložené dole v předsíni, a skutečně OCET po celou dobu vládních opatření v Kauflandu v akční nabídce nebyl. Tak mi naštěstí "spadl kámen ze srdce", že jsem tuto výhodnou nabídku nepřehlédl.

Ale na druhou stranu jste mě přesvědčil, že akorát vyvoláváte svým psaním mezi čtenáři nepodloženou paniku a v této složité době je strašíte a to ještě naprosto vymyšlenými nesmysly, jejichž nepravdivost se nechá, jak vidíte jednoduše prokázat.

Víte co, zejména starších lidí patřících do té nejohroženější části populace jste tímto nepravdivým tvrzením ohrozil? Sice ne přímo Corona-virem, ale tím že jim při čtení díky této nesmyslné větě možná vyskočil i tak již dost zpravidla vysoký krevní tlak, ze skutečnosti, že možná přehlédli a nevyužili tuto výhodnou nabídku z oblasti akčních cen.

Prosím když už budete zase vymýšlet něco o čem si myslíte, že by mohlo čtenáře povzbudit a rozveselit myslete na to, že zde je i řada starších, které bych mohl i jmenovat, a kteří často nechápou.

A snad si nechcete vzít na svědomí následky které by se mohly nejen na jejich zdravotním, ale i psychickém stavu odrazit. A to třeba i nějakou Vaši hloupou, vymyšlenou nadsázkou, jako je tato.

5 0
možnosti
Foto

Tak, OCET v akci neřeším, hlavně, že jsem si včera přivezl basu Plzní v akci. Fernet za 79 už byl vyprodaný.

0 0
možnosti
JS

Nevím, asi žiji na Marsu. Doposud jsem se nikde při nákupu od důchodců nesetkal ani s náznakem podobné reakce.

5 0
možnosti
MV

Hele, pane Slavíček, oni sou hlavička. Na ně si někdo jen tak nepřijde, že?

3 0
možnosti
Foto

No fakt je ten, že jsem včera v Lidlu slyšel jednu paní kýchnout a pohyb kupujících se zastavil asi na 5 vteřin.

4 0
možnosti
Foto

To já mám alergii na předjarní pyly, a s tím zkuste jít na nákup! ;-D

1 0
možnosti
IL

I36v26a98n56a 90L31a48n56c71e

26. 3. 2020 14:41

Nikde nekašlat, nekýchat, málem nedýchat a přesto se nákaza šíří...?!!!!!!!!

3 0
možnosti
JH

Blbé, ale poučné.

0 0
možnosti
Foto

Nesmíš tam lozit v blbou hodinu, Vlčáku;-D

4 0
možnosti
DH

D45a93v23i31d 52H87o73r19á12k

26. 3. 2020 16:12

Jistě to je on! Jeden z těch bezohledných který nejen, že ze sebe dělá staršího, aby využil doby, kdy je tam v prodejně jen pár penzistů (pardon všiml jsem si, že je zde v diskusi i pan Dr.Vodvářka, tak to raději opravím a napíši penSistů), ale ještě ty starší tady straší těmi nesmysly co v textu uvádí.

Viz. - můj výše uvedený příspěvek, kde tuto skutečnost jednoznačně prokazuji.

1 1
možnosti
Foto

To máš za to, že začneš jíst právě vybojované dětské piškoty ještě v prodejně, dříve než odejdeš k pokladně zaplatit. ;-D Když tak příště až v autě.

Ale sranda to není, tohle je realita...

4 0
možnosti
EH

Líbí se mi, jak je vypravěč uvědomělý. Nejde pro žádné vykupované suroviny a nekašle kvůli nachlazení, ale zaskočilo mu.

V obchodě je riziko kýchnout, na internetu zase chtít nakoupit mouku nebo těstoviny. ;-D

3 0
možnosti
JL

Nejhorší bude až dojdou potraviny a bude třeba začít lovit. Kupříkladu já vůbec nevím, kde taková pizza žije.

14 0
možnosti
MV

o jakou susenku slo?

3 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,43
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik