Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

To, že za virus může pan Kalousek jsem sice neslyšel, ale že hlavním pachatelem je Putin už někde zaznělo.

4 2
možnosti
Foto

Mýlíte se. Já už slyšel, že za to mohou USA. Stejně jako za AIDS. Jsou to prostě zločinci, viďte?

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
10 1
možnosti
VN

Souhlasím, že Kalousek za to může,

a vám házím za tu báseň do náruče růže.

Ještě že někdo dobrou náladu do blogů

vznést může ... R^

5 1
možnosti
Foto

Přesně tak to bude, už jsem o tom psal. Zatímco krizi v roce 2008 v podstatě rozpoutal Kalousek a mohl za všechno, nyní bude situace, že za všechno může ta prokletá pandemie. Tobě karma a taky i ranní moje modlitba za všechny slušné lidi. R^

13 8
možnosti
Foto

Motlitba k tomu, kdo seslal vir na lidstvo určitě pomůže.

0 2
možnosti
PB

P45e65t71r 30B78u89r36i78a74n

22. 3. 2020 11:09

Je to tak, Davide. Zatím co Kalousek zatížil státní rozpočet deficitem protože byl zloděj, krize nekrize, u Andyho to bude jinak. Pandemie se bude skloňovat ve všech pádech a skrze ni mu jeho příznivci omluví nejen obří vládní dluhy, ale i masakrální odškodné podnikům, rozuměj Agrofertu, ještě tvrdší zakleknutí na živnostníky, zrušení všeho, co sliboval a ještě mu postaví grandiózní pomník v nadživotní velikosti v Praze na návsi hned vedle toho chlapa na koňovi.

Karma.

12 7
možnosti
DV

D73a35v88i86d 74V78l33k

22. 3. 2020 11:12

Přesně. Ovšem za tohle nás Petře umlátí klackama

6 2
možnosti
MB

Jistě, vše se dá napsat i jinak = Země, která vyvolala Pandemii, s ní nyní obchoduje I ČR, si tedy draze zakoupila zboží, které jim letoun, v pronájmu NATO přivezl. Ke zmírnění problémů přispěla částkou i EU. Po letišti pobíhají novodobí blázni a jako za starých časů volají - Sláva Pekingu - Na Věčné časy ! Vivat Tvrdík ! Kdo napíše, že je to neuvěřitelné, je nazván Hyenou ! A to jsem já, pan Petřík mi to opakovaně zajisté rád potvrdí. Kalousek je jasný, chemik- Vira vyrobil. Kýho výra - Kde je víra a rozum? :-)

13 0
možnosti
Foto

Pane Bučku,

pokud si vzpomínám, hyenou jste se nazval sám a já s Vámi pouze souhlasil.

A jak mohla Čína vyvolat Pandemii, když píšete, že vira vyrobil Kalouusek?

2 6
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,13
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik