Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J76a84n 98Š76i16k

8. 2. 2020 18:22

Před padesátkou je důležitá rekapitulace toho, co jsem mohl a neudělal. No, o tom vím dobře svoje a u mě to probíhalo tak nějak podobně. Jenom Ti milý Davide přeji, abys tu krizi překonal bez úhony a vyšel z ní posílen. O tom vím taky svoje a to rozebírat nebudu, protože tím údolím si musí každý projít každý sám. Tak se drž a měj krásný den :-) P.S.: Abych nezapomněl, při čtení toho posledního odstavce jsem se trhal smíchy na mrňavé kousíčky.

1 0
možnosti
DV

D20a67v51i84d 14V86l79k

8. 2. 2020 19:22

Díky Honzo.

0 0
možnosti
Foto

Safra, ještě, že jsi to podstatné stihnul ;-DR^

2 0
možnosti
PK

Jste tedy vděčný za tato neplnění,resp. nestihnutí. Ano, ano činíte dobře, bo tato vděčnost vám pomůže uvědomit si to dobré ve vašem životě a vyrovnat tu negativní sílu zaměřování se na chyby a špatné věci z minulosti a strach z budoucnosti. teda tak to tvrdí budhisté.

Ale v Plzni mají skvělý farmářský obchod a výborný žitný chleba a kuřata z farmy, to vše stiháte?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JK

Tak tu babičku, možná i malého bobeše.. No cuk a gek to už by bylo moc.. Ale ty dvě předchozí byste stihnout mohl.

1 0
možnosti
JZ

Tak Davide, na koni jsem jel, ale nic moc. S černoškou se miloval, ale vlastně to byla mulatka. Tak nevím, jestli se to počítá? 

2 0
možnosti
DV

D88a52v28i85d 74V46l17k

8. 2. 2020 17:29

Mulatka se počítá Honzo.Máš náskok. Apropos kolik to v tom Nigerijském nevěstinci stálo???;-D;-D;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,41
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik