Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

to je v cudu, husakovy deti startuji desetiletou smrst, kdy to bude jedna padesatka za druhou

1 0
možnosti
DV

D67a92v95i85d 24V55l91k

9. 2. 2020 11:07

No...a ještě nedávno jsem chodili s mávátkama do průvodu.

0 0
možnosti
Foto

k bodu 3 jsem se už vyjádřil jinde,nebudu to dublovat:-)

0 0
možnosti
Foto

Nikdy nerikej nikdy, Davide;-DR^

1 0
možnosti
DV

D41a82v96i74d 84V25l63k

9. 2. 2020 10:24

Myslíš ty černošky Honzo?;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^ To okno třeba ještě bude...! ;-)

1 0
možnosti
DV
Foto

R^R^R^ To je super!

Davide, málem ve všem to mám naprosto stejné. Tuším, že se snad lišíme jen v tom, že jsem četl Babičku.;-D

2 0
možnosti
Foto

A zapomněl bych na přání dalších krásných padesáti!

1 0
možnosti
SM

To by si zaslúžilo ešte jednu karmu už len za Sulejmana a Tyatra. Prajem všetko najlepšie k tej polstovke a ďalšiu v zdraví s plnými fľaškami a pohľadmi ( len pohľadmi) na tie roztlieskavačky.

2 0
možnosti
PV

P24a41v90e13l 54V87é12b87r

8. 2. 2020 19:37

Z toho čtiva jsem přečetl všechno (já jsem toho v mládí přečetl hodně - TV byla teprve v počátcích), s jedinou výjimkou: Babičku jsem nikdy nepřečetl, pouze pár úryvků. A to jsem si párkrát v dospělosti řekl "Je to klasika, Pavle, musíš!", vyhrnul si rukávy a šel do toho s rozběhem. Nikdy jsem nedoběhl...

1 0
možnosti
Foto

hlavně už nestihnete být vtipný

2 7
možnosti
JF

Jak komouš pozná co je vtipné a co ne?

6 1
možnosti
Foto

šmarja, jeden den ti není padesát, pak je...a život jde dál. Jen je už čas pamatovat si, že štěstí je teď a tady :-)

1 0
možnosti
Foto

Babičku, Šuka a Heka ani Broučky jsem taky nečetl. Malýho Bobše ano, ovšem zanechalo to ve mně dojem, že autor byl, korektně řečeno, psychicky nestandardní. Ostatně z Malýho Bobše si pamatuji hlavně "kořalka je z moci pekla, zlému ďáblovi utekla." Na koni jsem taky nejel a ani nepojedu, nešňupal jsem koks, v Africe ani Číně jsem zatím nebyl, o černoškách gentleman pomlčí.

2 0
možnosti
Foto

A co Timura a jeho partu? ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,39
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik