Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S tím koněm to tak špatné není. Případně Vám mohou dát pivovarského valacha a ten utáhne hodně ;-D

Černošku bych Vám doporučil jedině že byste byl single. Jinak byste také mohl zažít ne hospodskou, ale domácí rvačku a nebyl byste to Vy, kdo by rozdával rány

Nicméně, co se cestování týče, děláte chybu. Velkou chybu. Cestování rozšiřuje obzory. Když ne kvůli sobě, minimálně kvůli dětem byste měl jednou za čas zavřít krám a vyrazit něco poznávat. A nemusí to být jen pláže.

1 0
možnosti
PM

Třeba na to cestování je možná škoda rezignovat a navíc cesta do Ameriky by se dala využít už k dořešení bodu černoška. Nakonec tam nemáte žádné podmínky, tak by to splnila i koupená hodinka s nějakou smažkou za pár dolarů.

Jenom moc nerozumím té Trumpovské logice. Ten má na charakter té země v podstatě nulový vliv.

1 0
možnosti
Foto

6 bodu z vaseho seznamu jsem absolvoval. Pred 50-tkou. Jsem normalni ?

0 0
možnosti
DV

D80a29v57i43d 20V77l24k

9. 2. 2020 18:41

Jste. roč byste nebyl.

0 0
možnosti
Foto

Davide, opakuji se, ale všechno nejlepší. Zapomněl si napsat č. 11 sex s mužem :))) nebo??? ;-D;-D

Doufám , že jsi opilý a určitě se neurazis ;-)

Měj se krásně.

0 0
možnosti
DV

D59a96v87i36d 81V41l50k

9. 2. 2020 17:14

Tož já su starosvětsky jen na holky.

3 0
možnosti
MB

Už si mohu dovolit bilancovat, pak hlásím -

1) Na vítězi VP Železníkovi, jsem v sedě UŠEL asi 10 m, 2) Pomiloval jsem ćernošku. B. Bardot - číňanku, není problém - většinou mám zavřené oči a fantazii. Objev, že nejlepší je žena s brýlemi - Sundají se, ona má pocit roztoužený, že nastupuje J. P. Belmondo ! 3) Motorku jsem nevlastnil, ani ŘP - Zase mám rekord km - S opilým spolužákem - Do Brna a zpět = ta otcova jela docela dobře !, 4) Vyhrál jsem Bronzové kolo = Sádrová Plaketa, za ZO SSM !, 5) V Číně jsem byl - doporučuji, 6) Pokud je student mé doby řádně opit 24 pivy, (rekord), A přišel by drogový dealer = Co s tím mám dělat a k čemu je to dobré? , blbě je mi už nyní ! 7) Gajdara,Plevu jsem četl včetně Timura a Bobše - Význam Babičky, jsem dodnes nepochopil ! 8) Alko okno, jako běžná součást studia. Klasika modelu ráno - Úder železnou tyčí do hlavy - ležení pod kuchyňským radiátorem + jakási osoba v obýváku = Kde jsem, proč a kdo to je ?9) Rvačky byly korektní, doba kdy upadlému soupeři se podala pomocná ruka k postavení se a absolutně se do něj nekopalo = nemyslitelné! 10) Mé místo není v porodnici ! Je celoživotně spatřováno po boku mé ženy a dcer ! Zprvu jako živitel, následně jako hlídač se vzduchovkou. K tomu hesla ! Mlád - Veselý student = Smutný rodič. Již s rozumem = Neženil jsem se proto, abych se rozvedl ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Babičku a Malého Bobše jsem četla a u porodu vlastních dětí jsem také byla. Jinak to mám s koňmi, černochy, motorkou, Afrikou atd. podobně. No ještě mám pár měsíců, abych to dohnala (pokud se mi bude chtít;-)). Každopádně, užij si poslední týden -cetin, pak už budeš jenom - sát (případně nasávat);-D:-):-)

2 0
možnosti
MV

ani Broucky, ani Bobse? tak to je teda fakt na povazenou

1 0
možnosti
MV

a jestli ted nekdy slavis - tak preju (dopln si sam, po cem touzis - i par cernosek kolem sebe mam....)

1 0
možnosti
LK

Karkulína ze střechy jsem také obliboval a máte po zasluze karmu :)

2 0
možnosti
MK
JN

J29a78n 15N51o96v88á26k

9. 2. 2020 10:00

Nějak mi to připomnělo začátek filmu Ženy v běhu, když se Jindřich snaží stihnout vše co nestihl zamlada - skok padákem, tetování, ... ;-D

0 0
možnosti
DV

D35a13v56i80d 46V70l31k

9. 2. 2020 10:23

Ježiš skok padákem ne prosím;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS