Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-D!!!

Vtípek mimo mísu: člověk by někdy potřeboval "korunavirus", který by se mu v peněžence sám od sebe množil ;-D

2 0
možnosti

Někteří ho mají, ale ten jim spíš peníze v peněžence požírá.:-)

2 0
možnosti
VN

Ano, v hospodě se pobírají důležité věci .... R^ ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
MV

Jako antivirotikum možná, jako pivo nikdy!!!

5 0
možnosti
RE

Prostě pořád a všade stejný. Mám teď v práci "pižďucha", co byl dřív bezdomovec a ty návyky má furt. Nosí a občas mi i nabízí různé produkty, které procházejí a u albertu je vyhazujou do kontejneru. Tuhle jsem přinesl tři vánoční čokoládičky a Jaru se na ně hned vrhla, pak se ale zarazla, že jestli to je od Pižďucha, tak to nechci! Během večera byly všechny tři obaly prázdné:))

0 0
možnosti
Foto

Pivo Corona neni pivo, nechapu, jak to u nas muze nejaky stamgast pit;-D

3 2
možnosti

Dokud ještě nelopou pivo přes roušku, tak je to dobrý.:-)

2 0
možnosti
Foto

Pořád ještě je fajn, mě osobně by se dotknul až Prazdroj virus ;-D

2 0
možnosti
Foto

Už i na Slovácku řádí koronavirus? Já jsem již připraven. Ve sklepě mám 50 litrů výpalku v soudcích, zhruba 30 lahví vína a dvě basy Bernarda. K tomu suchary a polní lůžko.

No pasaran!

R^

6 0
možnosti
MK

Davide, v hospodě začal řádit suchej Únor.

2 0
možnosti
DV

D30a82v46i85d 80V70l93k

1. 2. 2020 11:23

Taky dobrý virus, ty jsi na Idnesu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,72
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik