Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

houby, mizerné kafe vůůůbec do kočičí kavárny nepatří ;-D tam se naopak musí podávat kafe excellentní, aby se hosti rádi vraceli ;-) byla jsem ve třech kočičích kavárnách na kafi s chlupem ( nebyl tam). V Praze, Hradci Králové a v Pardubicích. všude měli báječné zákusky a vlídné mazlivé kočky nebo takové, které decentně a odtažitě pozorovaly hosta zpovzdálí... jsouc sama kočičí povahy, nechala jsem je, ať se samy usmyslí, kdo přijde a kdo ne. nakonec jich ( v té v HK) kolem mě sedělo a leželo asi osm. V Pardubicích si mě zabral jeden rezatý kocour, který už vedle sebe nikoho dalšího nepustil ;-D všude byly cedulky mj. o tom, aby P.T. hosté nekrmili kočky svými zákusky, nýbrž aby si požádali obsluhu o kočičí pochoutky na rozdávání, že to kočky ocení víc ;-) jasně, že po návratu domů jsem byla kompletně oskenována, který kočičí chlup jsem kde potkala ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já ti píšu kde kočičí kavárna je a ty už je máš objeté. No nebyla jsem v žádné, ale moc se mi ten nápad líbí. Jinak Fredy mi leze do hrnku, zkoumá, co mám na talíři. Nechce to zbaštit jenom je zvědavý, čichne a jde pryč. Na stůl nesmí stejně to pořád zkouší. Mia na stůl nechodí. Magda jenom když je tam, něco hodně dobrého, má dobré srdce, kousek shodí i psům. R^

1 0
možnosti
Foto

Davide, psy i kočky miluju, ale! Do jídla ani do kafe mi lézt nesmí. Ani nezebraji, v klidu leží ve svých peliscich a čekají, až něco zbyde. Mazli jsou to oba. Do kočičí kavárny bych kvůli kočce na stole nešla.

0 0
možnosti

D63a23v79i81d 71V30l81k

29. 1. 2020 19:46

Můžeš ji sundat.

1 0
možnosti
Foto

Davide, musíte si doma ujasnit, kdo tam bude bydlet. Zatím tam bydlíte jako rodina, ale jakmile tam přibyde kočičí stvoření, musíte myslet na to, jak mu zařídit jeho pohodlí, aby vás tam nechalo bydlet společně. ;-D;-D;-D

5 0
možnosti

Ruský modrý kocour nám kdysi milostivě dovolil poskytnou mu ubytování a stravu a byl natolik spokojen, že se jeho pobyt protáhl na celých 18 let. Miloval mě a zbytek rodiny byl na úrovni služebného postavení, vhodný tak na akorát na pravidelné servírování vhodné krmě a čištění záchodku.

Na stůl? Tam lezou akorát žebravé kočky, kdepak on! S rodokmenem delším, než soupis všech mých příbuzných po meči i přeslici. Večer si sedl na mé rameno, čumáček přitiskl k uchu a jemně vrněl to největší kocouří vyznání lásky ... ba i manžel občas lehce zažárlil, že nejdřív kocour a pak on, což pochopitelně přeháněl. Maličko. Přeci se vůbec nedá odolat takové hebké, mazlivé, něžné, vrnící oddanosti.

4 0
možnosti
Foto

U nás to samé. Můžu nechat zbytek jídla na stole, a kocour leží na židli pod ním a nesezere to. On je nejvychovanejsi, jakého jsem kdy měla. Je nalezenec a opravdu si toho váží

Modryho rusaka V

0 0
možnosti
Foto

Seš tuším jedinej vlčák, kterej nerozcupuje kočku v zubech na první potkání ;-D

5 0
možnosti
Foto

Není kočka jako kočka, že Vlkouši. ;-D

1 0
možnosti

Tak v Olmiku mají u koček kafe dobrý.

Jenom jsem nikdy nepochopil co na to hygienici?

0 0
možnosti
Foto

Kočky musí být očkované a odčervené a nesmí se tam vařit. Takže hygiena ok.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Karma od starého kočička Davide;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Vypadáte oba spokojeně mezi tím kočičím osazenstvem....R^

1 0
možnosti
Foto

J82a20n 91A37n63d34r53l82e

27. 1. 2020 17:36

jses proste dost divnej vlk R^;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS