Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P53e42t47r 92B46u49r43i15a22n

15. 1. 2020 14:33

Karma.

Paradoxní na tom také je, že onen komiks odsoudil Robert Pelikán, bývalý ministr spravedlnosti, kterému zřejmě na rozdíl od onoho komiksu dětské exekuce nevadí, když s nimi za téměř 3,5 roku nehnul ani o píď.

A ke kritice zlých exekutorů by se taky hodilo dodat, že mnozí dospělí (rodiče) si obálky s pruhem vůbec nevyzvedávají, a když jsou jim pošťákem vnuceny, hodí je do koše.

Dokud se v této společnosti nebude jasně veřejně pojmenovávat neplatič, fluktuant, netáhlo, ničitel, vyžírka a pod. tak takové slovní paskvily jako vyloučená lokalita, oběť lichvářů, obchodník s bydlením, spekulant, sociálně vyloučený, nenažraná banka apod. budou škodit jen nám samotným.

6 1
možnosti
Foto

Sice máš pravdu, že exekutorská hydra je až moc přerostlá, ale na druhou stranu - dluhy se platit musí. A čím dříve na to člověk přijde, tím lépe pro něj samotného. Já osobně vidím hlavní chybu v rodičích těch dětí. Já, jako táta sedmnáctileté holky to mám tak, že jí platím lítačku na MHD a v kalendáři doma v kuchyni máme několik dní před koncem jejího předplatného červené poznámky, že se holce musí zaplatit lítačka. Co se mobilu týká - ten jí taky platím já, pomáhal jsem jí s výběrem tarifu a byl jsem i u podpisu smlouvy s operátorem. Takže pokud by u jejího účtu došlo k nedoplatku, tak je to moje vina. Dost dobře nechápu, jak to může exekutorská komora chtít po dětech, mělo by to všechno jít jednoznačně za rodiči nezletilého dítěte.

14 0
možnosti
DV

D86a21v68i73d 75V38l26k

15. 1. 2020 13:54

Ne všechny děti mají tak skvělého tátu jako jsi určitě ty.A některé ho nemají vůbec a některé nemají ani mámu.

3 0
možnosti
PL

P17e75t70r 74L90a65n21g26e78r

15. 1. 2020 13:31

Máte v mnohém pravdu. Přesto nelze z černých pasažérů a dlužníků sejmout odpovědnost, jen proto, že jsou to děti. Leda přenést odpovědnost na rodiče a zrychlit celý proces, aby to nebyly tak obrovské částky navíc.

7 0
možnosti
PD

P85e13t79r 92D61r75a93p82a18l

15. 1. 2020 12:54

nevidím nic špatného na tom, když i třeba díky tomu komiksu děcko získá informaci o tom, že některé problémy prostě nevyhnnijou. že když zahodí pokutový bloček, tak ta pokuta nezmizí v popelnici.

8 0
možnosti
RC

tohle je zakladni informace, kterou jsem se snazil detem predat: "neboj se to rict, vsechno se da resit. Kdyz to nereknes, naroste to do obludnych rozmeru."

5 0
možnosti
RC

muzete prosim dolozit citaci zakona ruceni rodicu za dluh deti? Dole jste tuto informaci minusoval, tak predpokladam, ze nas poucite, kde je to definovano. DEKUJI.

0 0
možnosti
Foto

R^Čím menší prohřešek, tím horší důsledky, Davide, ty nechápeš, že takhle to nás chodí?

6 0
možnosti
DV

D57a91v76i42d 82V79l25k

15. 1. 2020 12:09

A je to smutné Honzo.Já mám dospívající děti, jedna je zodpovědná šetřivá a na černo by nikdy nejela, ta druhá prostě jo. Je to prostě rebelka. Ale i ta rebelka bude fajn slušná ženská , máma od dětí.Oni jsou dneska ty děti spíš méně dospělé než jsme byli my a proč jim zkazit život.

1 1
možnosti
MB

Jsem právní laik, nicméně mne fascinuje :

1) Vražda, je po 20 letech promlčená. Nebohý po uplynutí lhůty asi vejde do dveří ?

2) Jízda bez jízdenky je evidována. Kontrola jej čapla - Záznam existuje ! Žiji v dojmu, že za škody dítěte ručí - hradí rodič, (zástupce). Záznam, pak funguje jako botanické seménko - Ponechat ve vlhku, aby vzklíčilo ! Až se dítě vypustilo první kořínek věku - Jde se sadit - Botanikové se nadšeně seběhnou ! Právník kypří půdu a exekutor zalévá ! Rostlinka žádné plody sobě neurodí, sklízejí ti pečovatelé ... ! :-)

16 1
možnosti
DV

V soudním procesu provádí vrahův obhájce křížový výslech patologa:

„Než jste podepsal úmrtní list, zkontroloval jste u údajně mrtvého puls?“ „Ne.“

„Poslechl jste si, zda mu tluče srdce?“ „Ne.“

„Provedl jste zkoušku dechu?“ „Ne.“

„Takže, když jste podepsal úmrtní list, nebyl jste si jistý, zda

je ten člověk mrtvý, že?“

„No, řeknu to takhle: Mozek toho chlapa jsem měl v piksle

na stole. Ale je možné, že běhá někde venku a věnuje se

advokacii.“

19 0
možnosti
RC

15? V cem je problem? Uz je trestne i prestupkove odpovedne, neni problem, proc by nemelo zaplatit SVE dluhy. Mimochodem, na jedne pokute fakt nelze vyrobit 100 tisic. Vymyslite hausnumera, abyste tim pak mohl argumentovat.

4 7
možnosti
DV

D13a96v85i20d 15V12l39k

15. 1. 2020 11:42

A jsou to jeho dluhy? Třeba když za něj rodiče nezaplatí za popelnice?? Děláte si srandu?

6 1
možnosti
LK

L36u74b25o94š 45K73r77i87m93l

15. 1. 2020 11:37

V celku s Vámi souhlasím, ale přesto mě napadají dvě otázky.

1. Proč se dluh vymáhá na dítěti a ne na zákoném zástupci, který byl odpovědný v době vzniku dluhu?

2. Proč nejsme ochotni akceptovat, že s právy získáváme také povinnosti a odpovědnost?

1 0
možnosti
RC

protoze je kazdy odpovedny za SVE chovani s prihlednuti k rozumovym schopnostem.

V 15 je tedy odpovedny temer kazdy.

2 3
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,45
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik