Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V předtuše něčeho obvykle vtipného jsem to, bohužel, přečetl. Kde to má člověk večer čerstvé shánět?

0 0
možnosti

Výborné! Óda na chleba .. :) R^

0 0
možnosti

Miluju chleba,R^R^R^R^ v USA opavdu dobrý český chleba těžko seženeš;-(. Ale stále chodím a hledám, alesponˇn něco podobného chlebu....

2 0
možnosti
Foto

Vy u vás nemáte Publix? Kromě toho je zde poměrně rozšířená síť online obchodů, kde se dá koupit Německý chleba, který je téměř totožný s českým.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem byla malá, cestou k babičce jsme jezdívali přes Černošín. Pro chleba. Byl kulatý...člověk to nějak ze zásady neudělá...ale kdyby byl dryjáčník...chudak chleba!!. :))ix patek:)!! By si uříznul v závisti tomu prvnímu... byl prostě úžasný. Jen se solí. Se sádlem. S máslem...voněl v tom autě tak, že se nedalo do cíle skoro dojet. ...Pocta chlebu. Jestli ty nakonec nejsi, Vlku jeden, takový zakletý Fráňa Šrámků:;)R^V

4 0
možnosti
Foto

Chleba bratr, uzené bratranec.;-DR^ Miluju chleba a líbí se mi Tvůj blog o něm!R^

4 0
možnosti
Foto

Bezlepkovej je pěkně hnusnej a vůbec nejlepší by byl, kdyby neměl kůrku.;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak Vlčáku, tohle je snad nejkrásnější článek, jaký jsem tu kdy četla. R^Neboť i já jsem chlebová. A ty jsi měl úžasný nápad a sepsal jsi to jako klasik! Do čítanek s tebou!V

8 0
možnosti

Achtymůjbóže já tu slintám, slintám, slintám, čerstvě upečený chlebík, ještě teplý, voňavý, ruce a srdce hřející, škvarky z buclatého ucháče nabírané, lehce posolit a pak už jen rozkoše všího života v papule se rozplývající ... jestli teda mohu, tak raději kousek toho tmavšího, úplně bílý ke škvarkům ne, bílým vytírám pekáček po pečení bůčku, to se to zdravé tak hezky do napejchnutého sousta nasákne a do krku úplně samo klouže, ani se zubama cvaknout nemusí a jen to lahodné slastné chuťové teplíčko si samo cestičku zatáčkama do bříška najde ....

6 0
možnosti

D70a10v85i94d 45V60l28k

14. 1. 2020 20:01

;-Dkrása máme škvarky s poetickým názvem "Ředitelské" jsou hodně masové;-D

3 0
možnosti
Foto

Je to obřad. Přijdu domů s podobným chlebem, jakej máš Ty. Pomalu ukrojím patku, přivoním a poté také pomalu po kouskách žvýkám, inhaluji, zase žvýkám a jsem v nirváně....

R^

8 0
možnosti

D28a95v51i70d 11V47l70k

14. 1. 2020 20:01

Ják málo člověku stačí TomeR^

1 0
možnosti
Foto

J89a27n 76A51n58d63r58l64e

14. 1. 2020 17:18

R^ uplne jsem dostal chut, ale priznam se, ze prvotne na ten spek :-P

3 0
možnosti
Foto

J54a53n 79A83n63d96r14l42e

14. 1. 2020 18:07

No, ja vim, ze Tys psal o uzenym, ale ja mam v lednici momentalne spek, tak jsem musel tu chut trochu přesměrovat ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS