Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ za Vaši rodinu, R^ za Vaše názory!:-)

6 1
možnosti
Foto

Pane Vališi, to mínus je za rodinu pana Vlka, nebo za toleranci pana Vlka...? :-)

2 0
možnosti
PK

Tedy pani Jochovou jsem nějak nezaznamenal a ke konzervě, jako politickému směru mám blízko. Nicméně čím pestřejší společnost, tím větší legrace.R^;-D

5 0
možnosti
JT

J33i35r46i 98T20i72c59h58y

28. 11. 2019 17:33

Tradicni rodinu musime zatratit, oslavujme homosexualitu!

2 4
možnosti
BK

A kdo tradiční rodinu zatracuje?8-o

6 1
možnosti
PR

P60a22v36e64l 49R11y43š86k72a

28. 11. 2019 17:23

Tak mám poslední dobou dojem, že "tradiční rodina" je něco špatného a staromódního. Mám se snad za to stydět že žiji v tradiční rodině ? Také jsem zastáncem hesla žít a nechat žít, jen doufám že to platí pro obě strany.

7 1
možnosti
BK

Tohle jsou ale tak zbytečné komentáře.... Proč byste se měl stydět? A kdo vás nenechává žít?

8 1
možnosti
BK

R^, tak tohle podepisuji:-)

4 2
možnosti
Foto

Pro jistotu jsem se skočil podívat pod postel aby tam nějaký zvrhlý homosexuál nečíhal...nic, ale v letmo jsem zahlédl v zrcadle sám sebe...konzervativce, ale asi špatnýho ;-D. Karma.

7 1
možnosti
Foto

Je to tak, jak píšeš. Ti zvrhlí homosexuálové dle probošta Piťhy budou vládnout světem (jak se budou množit, ví asi jen on), budou Tvé děti posílat do koncentráků poté, co Ti je odeberou. Pokud by se Ti náhodou narodilo homosexuální dítě, bude nejlépe, když si ho utratíš sám, abys nepřišel do řečí.

No a Ty, co doma živíš cikána....styď se, správný Čechu. !!

8 2
možnosti
Foto

Až zůstane na světě poslední člověk, tak to bude určitě konzervativec. Konečně mu nebude nikdo bořit jeho bábovičky. Nebude se muset hádat s liberálem o hranice svobody.

A je to sebekritika, neb se ke konzervativcům hlásím. Vždy chci zachovat to co je.

2 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik