Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vypadá to k sežrání. ;-) mňam!

0 0
možnosti
MV

Kachlicky se uzdibujou a polykaj blbě. Úplně chápu to tvy současný nadšení! Neboj se a žer!

2 0
možnosti
Foto

R^Nezoufej a rekni Vladence, at Ti je presije na normalni gate;-)

2 0
možnosti
Foto

Davide, z Tvého blogu mám dvojí radost. Jednak z jeho obsahu, který mě krásně nedělně pobavilR^ a pak z toho, že jsem ho četla po obědě, tedy sytá, jinak by mě pohled na závěrečnou fotografii nedietně rozparádil.:-)

3 0
možnosti
Foto

J63a53n 57Š22i95k

8. 9. 2019 12:31

Jestli dobře chápu, tak ženy a jídlo jsou Tvá velká témata Davide :-) Díky za usměvavou neděli R^

6 0
možnosti
ZS

Jak padlo níže .. chystá se daň z uždibování šunky, ona vás ta sranda přejde a hnedle si utáhnete gumu v těhotenských džínách!

;-DR^

3 0
možnosti
Foto

;-D Děkuji za hezčí neděli. Ty nezklameš Davide. ;-DR^V

4 0
možnosti
Foto

Sliním jak ten příslovečný Pavlovův pes. To uzené vypadá výtečně.

1 0
možnosti
DV
PL

To uzené vypadá skvěle, doslova jako domácí. R^

Jinak nechápu, že se někdo může divit, že Vlk žere maso.8-o

3 0
možnosti
DV

D51a91v14i75d 22V28l25k

8. 9. 2019 11:36

;-D;-D;-D Bod pro Vás, neměly mě k tomu ženské pouštět

2 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,71
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik