Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide, při čtení jsem v duchu trpěla s vámi všemi, to jsou prubířské kameny pro silné nervyR^.

Jenže Tvůj blog se přímo hemží tak vtipnými příměry, že jsem ustaraný výraz hned rozehnala a upřímně jsem se rozesmála.;-D Například:

Manželka- vedoucí prodejny vyděšená jak Babiš, když přijde email z Bruseluani kdyby jste žongloval z Pražmou Královskou a prohazoval to žitným chlebem.

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, ale při zkopírování příkladů Tvých vtipných příměrů to bylo krásně zarovnané a oddělené od sebe, ale když jsem odťukla odeslání, tak se to pospojilo dohromady a je z toho divný slepenec.:-)

1 0
možnosti
MV

Prostě jen trochu víc adrenalinové ráno. At je zbytek dne klidnější a veselé lidi ve frontě preju.

2 0
možnosti
DV

D56a52v28i30d 10V43l13k

7. 8. 2019 12:44

No lidi nemaj dneska na fóry moc čas Marku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,41
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik