Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... pravá Česká kychyne... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D...se mi kroutí žlučníček :-P

1 0
možnosti
ZS

Pardon, ale fuj, až jsem se z toho osypala .... to už raději tu Kroupovu mrkev v rohlíku ;-D

0 0
možnosti
DV

D10a98v41i34d 78V22l45k

24. 7. 2019 11:48

To je asi nejvyšší level Kroupova mrkev ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tsss, to je slabý;-D, to u nás, v jednom kině na Žižkově mají v bufetu "vegetariánskou" - vařenou mrkev v rohlíku. Nekecám, viděl jsem na vlastní oči.

2 0
možnosti
DP

Mohu potvrdit, taky jsem to viděla. Třeba je to ta, co o ní tuhle psali na FB - maso ve tvaru mrkve.;-) Ale asi ne...

0 0
možnosti
Foto

Langoše, hamburgery, grilovaný hermelín, párky v rohlících a podobně... pádlování po Vltavě a tamní rychlá obžerstvení..

1 0
možnosti
JD

J35i68ř98í 87D76a86n82e29š

24. 7. 2019 11:04

Například U Vikinga mají i kvalitnější potraviny. A o pečených hovězích žebrech z občerstvení Na Pískárně si leckterá hogo-fogo restaurace může nechat jen zdát... Takže i na té Vltavě to chce vědět, kam jít a kam raději ne...

0 0
možnosti
DP

Sakra, dostala jsem chuť na langoš. Děkuju pěkně. ;-D

1 0
možnosti

Kdyby jen na vesnici, tohle je stejna nabidka jako v bufetu na koupaku na Kralovopolske v Brne (snad jen ty langose tam nemaji). Proste devadesatky si vzit nenechame.

2 0
možnosti
OM

a co tím chtěl básník říci ?

2 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,68
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik