Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Karma!

------------

Úryvek z vynikajícího článku tohoto skvělého autora: ... protože jinej tlustej chlap v debilním kloboučku na molu ....

--------------

A tak jsem čekal až tento chlap v tom kloboučku přizve do svého článku komunisty a nevynechá popsat svou chrabrost. Stalo se: R^ "A to kdyby jste ještě věděli, že nebýt mě, tak jezdíte eště dneska furt tak maximálně na Mácháč, nebo do NDR a na Hradě sedí soudruh Filip, to byste teprve čuměli vy jelita!!!!"

Zasloužená karma tomuto statečnému muži v kloboučku je naprosto zasloužená!

:-)R^

9 3
možnosti
MM

Kdybyste místo klimatizovaného altánu měl schopnost chápat psaný text, možná by se vám ulevilo. :-(

0 0
možnosti
Foto

Díky Davide za všechno, jsem rád, že nesedla... R^;-D

10 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik