Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Takhle jsem potkali Čechy v Černé Hoře na túře. Vedro tak chytit úpal i ve 2000m a oni tam na treku.8-o Vybavuju si je to "Where are you from?" a pak české pokračování.;-D (Už jsem ten úpal trochu měla.)

1 0
možnosti
RE

A já blbec doteď myslel, že nebejt Gorbačova s ReaganemR^;-D

3 0
možnosti
Foto

Od jistý doby zásadně nekomentuji okolostojící, okolosedící atd. a to ani v Horní Voltě. Nikdy totiž jeden neví, jestli ten černoch nestudoval v ČSSR.

Karma a měj se fajn u moře. R^

4 0
možnosti
VV

Ano, stava se ze i v dalekych zemich se najde nekdo, kdo cestine rozumi, a na ostudu je zadelano.

4 0
možnosti
Foto

R^Dobre jsi jim to dal, Davide. Skoda, ze sis nepockal na reakci;-D

2 0
možnosti
Foto

Početl jsem siR^ Karma

Možná nastal čas, abys šel zas na vojnu a zkusil tu lodičku..../hlava se ti doufám nezmenšila/.

6 0
možnosti
Foto

Obávám se, že dneska ve výstroji nejsou lodičky. Sorry jako.

0 0
možnosti
Foto

No snad to tady čtou i senátoři. Měli by doplnit ty návrhy na státní vyznamenání. A já si dodnes myslel, že za pádem bolševika stál Gorbačov a jeho perestrojka.

1 0
možnosti
ND

Klikla jsem ti, nevím co na to říct, mi na těch fotkách nepripadas nějak mimořádně prostorově větší :-)

0 0
možnosti
Foto

Však není. Přehání...

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik